سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز "سه شنبه 12 شهریور ماه 92"؛

کاهش "بارش"ها نسبت به روز قبل /"تهران" 35 درجه بالای صفر

امروز بارش‌ها برای سواحل دریای خزر‌، دامنه‌های جنوبی البرز، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی و همچنین مناطقی از جنوب کشور ضعیف‌تر از روز قبل پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "سه شنبه 12 شهریورماه 92" اعلام شد، براساس نقشه‌های پیش یابی امروز بارش‌ها برای سواحل دریای خزر‌، دامنه‌های جنوبی البرز، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی و همچنین مناطقی از جنوب کشور ضعیف‌تر از روز قبل پیش بینی می‌شود و همچنین فردا نیز وقوع بارش خفیف باران در سواحل غربی دریای خزر و بخش‌هایی از جنوب کشور دور از انتظار نیست.



شایان ذکر است، امروز در برخی نقاط جنوب استان سیستان و بلوچستان، شمال هرمزگان، شرق و جنوب فارس و دامنه‌های جنوبی و مرکزی زاگرس افزایش ابرو در ساعات بعد از ظهر رگبار و رعد و برق پراکنده رخ خواهد داد.

لازم به ذکر است، طی دو روز آینده در برخی نقاط استان سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل وزش باد و گرد و خاک رخ خواهد داد.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان‌های "تهران" و "البرز" امروز، کمی ابری و در بعد از ظهر رشد ابر در ارتفاعات و گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود و در بیشینه دمای خود به 35 درجه و در کمترین حالت به 25 درجه بالای صفر خواهد رسید.
انتهاي پيام/
برچسب ها: باد ، تهران ، دما ، رگبار ، گردوخاک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.