طی سه روز آینده در سواحل دریای خزر آسمان ابري ، در بعضی ساعات بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود که طي امروز و فردا با تقویت جریانات شمالی بر مقدار بارشها در این مناطق افزوده می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "دوشنبه 11 شهریورماه 92" اعلام شد، براساس نقشه های پیش یابی طی سه روز آینده در سواحل دریای خزر آسماني ابري ، در بعضی ساعات بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود که امروز و فردا با تقویت جریانات شمالی بر مقدار بارشها در این مناطق افزوده می شودو دریای خزر نیز مواج خواهد شد وهمچنین روز چهارشنبه موقتا از ناپایداری ها در مناطق فوق کاسته می شود.

براساس این گزارش، در برخی مناطق شمال غرب و دامنه های جنوبی البرز نیز طی دوروز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، وزش باد و رگبار پراکنده و یا رعدو برق پیش بینی می شود.



لازم بذکر است، طی سه روز آینده در برخی نقاط جنوب استان سیستان و بلوچستان، شمال هرمزگان، شرق و جنوب فارس و دامنه های جنوبی و مرکزی زاگرس افزایش ابرو در ساعات بعدازظهر رگبار و رعد و برق پراکنده رخ خواهد داد.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های "تهران" و "البرز" امروز، قسمتی ابری و در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد و اوایل شب بارش پراکنده با رعد و برق پیش بینی می شود  همچنين در بیشینه دمای خود به 35 درجه و درکمترین حالت به 25 درجه بالای صفر خواهد رسید.
انتهاي پيام/
برچسب ها: باد ، باران ، رگبار ، رعدو برق ، تهران ، خزر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار