سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احکامی که در بودجه امسال اصلاح می‌شود بیش از پنج حکم نخواهد بود/

جعفرزاده:‌ هنوز خبري از ارائه اصلاحيه لايحه بودجه به مجلس نيست

عضو کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بيان اينکه تا اين لحظه خبري از ارائه اصلاحيه لايحه بودجه سال جاري به مجلس نيست، گفت: دولت درصدد تغییرات جدی در قانون بودجه نیست و لذا احکامی که در بودجه امسال اصلاح می‌شود بیش از پنج حکم نخواهد بود.

"غلامعلی جعفرزداه ایمن‌آبادی" نماينده مردم رشت و عضو کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات  مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه تا اين لحظه خبري از ارائه اصلاحيه لايحه بودجه سال جاري به مجلس نيست، گفت: اي کاش دولت اصلاحيه بودجه را امروز به مجلس مي‌آورد چراکه مجلس آمادگي کمک به دولت را داشت.

وي در ادامه با بيان اينکه ما کاملاً مخالف اين بوديم که دولت لايحه بودجه را دچار دگرگوني و تغييرات گسترده کند، اظهار داشت: با عنايت به اينکه تنها 2 ماه از تصويب لايحه بودجه 92 مي‌گذرد و از سوي ديگر تنها سه ماه به ارائه لايحه بودجه سال 93 از سوي دولت فرصت داريم،  طی جلساتی که با معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری داشته‌ایم به دولت اعلام کرديم بهتر است، دولت انرژي خود را صرف تدوين لايحه بودجه سال 93 کرده و اصلاحيه بودجه 92 را خيلي پيچيده نکند.

 نماينده مردم رشت در ادامه تصريح کرد: بر اين اساس دولت نيز اقناع شد و در صدد تغییرات جدی در قانون بودجه امسال نیست و نهايتاً دولت در اصلاحیه لایحه بودجه تنها مجوز یکسری اختیارات را در قالب احکام از مجلس دریافت می‌کند.

عضو کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات در ادامه تصريح کرد: آنچه که در حال حاضر مشخص است، دولت قدري افزايش و کاهش در منايع درآمدي و به تبع آن هزينه‌اي خواهد داشت و و طبق مذاکرات با معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری آنها اعلام کردند ردیف‌های بودجه امسال تغییر نمی‌کند و احکامی که در بودجه امسال اصلاح می‌شود بیش از پنج حکم نخواهد بود.

گفتنی است؛ قرار بود لایحه اصلاحیه بودجه 92 امروز، سه‌شنبه( 12 شهريورماه) از سوی دولت و با قید دو فوریت به صحن علنی مجلس تقدیم  شود.
انتهاي پيام/

برچسب ها: دولت ، اصلاحیه ، بودجه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.