امروز جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان اسلامشهر با حضور فرماندار، معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری و نیز مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان تشکیل وبودجه شهرستان درسال 92، 92 میلیارد ریال ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ در ابتدای جلسه فراهانی دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان ضمن ارائه آمار و گزارشات این کمیته در سال 92و 91 و بودجه تخصیص یافته به مدیران و دستگاهها هدف عمده اعتبارات امسال را تکمیل پروژه های نیمه تمام دانست و تاکید کرد: امسال از تعریف پروژه جدید خود داری گردد.

فرماندار اسلامشهر با اعلام ابلاغ بودجه 92 میلیارد ریالی شهرستان در سال 92 تصریح کرد: بودجه شهرستان نسبت به سال گذشته کاهش یافته و امیدواریم تا پایان سال این مبلغ افزایش یابد.

آرام گفت: در جلساتی که با شورای برنامه ریزی و توسعه استان خواهیم داشت نسبت به تخصیص بودجه بیشتر برای اجرای پروژه های عمرانی شهرستان تلاش خواهم نمود.

فرماندار اسلامشهر در ادامه با اشاره به بهره برداری از 6 مدرسه با مجموع 96 کلاس در شهرستان در سال 92 و نیز افتتاح تعداد دیگری از واحدهای آماده مسکن مهر افزود: امروز خط 3 مترو در دولت خواه رسما افتتاح تعداد دیگری از واحدهای آماده مسکن مهر افزود: امروز خط 3 مترو در دولت خواه رسما افتتاح می گردد و بدین ترتیب مترو به نزدیک ترین مصافت خود به شهرستان اسلامشهر می رسد./ف
برچسب ها: فرماندار ، بودجه ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار