سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کفاشیان:

ما نيازي به گلريزان نداريم/ تابع نظرات کی روش و دستیارانش هستیم

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان اظهار داشت: در تعیین اردو برای تیم ملی تابع کادر فنی هستيم.

علی کفاشیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: چند روز پیش جلسه ای میان سازمان لیگ و کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان انجام گرفت و برنامه ای تنظیم شد در هفته جاری هم قرار است ما آن را با باشگاه ها مطرح کنیم تا سرانجام تکلیف برنامه های تیم ملی روشن شود. خوشبختانه قرار است در روزهای آینده جلسه ای را با وزیر ورزش داشته باشیم و درنهايت تصمیمات خوبی برای آینده فوتبال کشورمان و تیم ملی گرفته شود.

وی در خصوص مباحثی که در این چند روزه در مورد بی پولی فدراسیون بیان شده و اینکه عده ای بحث گلریزان برای تیم ملی را مطرح می کنند افزود: ما نیازی به گلریزان نداریم. خود تیم ملی اعتبار دارد و می توانیم روند کاریمان را به پیش ببریم مشکلات ما می بایست ریشه ای حل شود و مطمئن باشید که با یکی 2 بار گلریزان اتفاق خاصی رخ نخواهد داد.
ما این توانایی را داریم که با تدارکاتی در خود شأن فوتبال کشورمان به پیش برویم و به راهمان ادامه دهیم. این مباحث می بایست در سطح مدیریت کلان کشور و به صورت کامل و جامع پیگیری شود.

وی در پاسخ به سؤال منتقدان مبنی بر اینکه تیم ملی در این برهه نیاز به اردوی خارجی ندارد تصریح کرد: مسلماً نظرات فنی گوناگونی وجود دارد ولی اعتقاد کادر فنی ما بیشتر برپایی اردوهای خارج از کشور است. در حالی که برخی اعتقادی به اینگونه اردوها ندارند به هر صورت این اختلافات سلیقه ای در همه جا وجود دارد ولی ما تابع نظر کادر فنی تیم ملی کشورمان هستیم و باید اوامر آنها را تا حد امکان اجرا کنیم تا بتوانیم در آینده به نتیجه مطلوب و مدنظر دست یابیم.

کفاشیان در پایان در خصوص بحثی مبنی بر ابلاغ حکم برای آیت اللهی و معرفی وي بعنوان ریاست کمیته اخلاق گفت: چنین کمیته ای هنوز در حال حاضر تأسیس نشده است به محض اینکه این کمیته تشکیل شود و جنبه قانونی به خود بگیرد نباید عضوی از هیئت رئیسه فدراسیون در آن حاضر باشد. آیت اللهی در حال حاضر ریاست کمیته تخلفات فدراسیون را عهده دار می باشد و به کار خودش ادامه خواهد داد؛ در حال تبیین و تنظیم آیین نامه کمیته اخلاق هستیم و انشاءالله به زودی اعضای این کمیته توسط اعضای محترم مجمع انتخاب خواهند شد./مح
برچسب ها: کفاشیان ، کی روش ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.