سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پير‌موذن به باشگاه خبرنگاران خبر داد؛

احتمال معرفي سرپرست‌ سه وزارتخانه به عنوان وزراي پيشنهادي وجود دارد

عضو شوراي مرکزي فراکسيون اصولگرايان رهروان ولايت مجلس گفت: تا آنجا که اطلاع داريم، سرپرست‌ان وزراتخانه‌هاي آموزش و پرورش، علوم، تحقيقات و فناوري و ورزش و جوانان به عنوان وزراي پيشنهادي اين وزارتخانه‌ها به مجلس معرفي خواهند شد.

"کمال‌الدين پيرموذن" نماينده مردم اردبيل، نمين و نير در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه احتمالاً وزراي پيشنهادي سه وزارت‌خانه آموزش و پرورش، علوم، تحقيقات و فناوري و ورزش و جوانان در اوايل مهرماه به مجلس معرفي شوند، گفت: تا آنجا که اطلاع داريم، سرپرست‌ وزراتخانه‌هاي آموزش و پرورش، علوم، تحقيقات و فناوري و ورزش و جوانان به عنوان وزراي پيشنهادي اين وزارتخانه‌ها به مجلس معرفي خواهند شد.

وي در ادامه افزود: البته قرار است در صورت معرفي سرپرست اين سه وزارتخانه به عنوان وزراي پيشنهادي،  جعفر توفيقي سرپرست وزارت علوم با حضور در فراکسيون‌هاي مجلس و در صحن علني بهارستان نسبت به برخي مسائل مطرح شده درباره خود رفع ابهام کند.

گفتني است: پس از عدم موفقيت وزراي پيشنهادي دولت يازدهم براي تصدي سه وزارتخانه آموزش و پرورش، علوم، تحقيقات و فناوري و ورزش و جوانان، "حجت‌الاسلام والمسلمين دکتر روحاني"، آقايان علي‌اصغرفاني، جعفر توفيقي و سيدرضا ‌صالحي‌اميري را به عنوان سرپرست‌هاي اين سه وزارتخانه منصوب کرد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: سرپرست ، وزیر ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.