سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كوثري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حمله به سوريه، رژيم صهيونيستي را زودتر به كام مرگ خواهد كشاند/ آمريکا جرأت حمله به سوريه را ندارد

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: هر نوع اقدامي مبني بر حمله به سوريه، رژيم اشغالگر صهيونيستي و كشورهاي عرب حامي غرب را زودتر به كام مرگ خواهد كشاند.

"اسماعيل كوثري" نماينده مردم تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تحولات اخير سوريه و ادعاهاي غرب درباره استفاده از سلاح شيميايي در اين كشور گفت: ارتش سوريه و نيروهاي دفاع وطني اين كشور در دو سه ماه اخير موفقيت‌هاي بسياري در جهت سركوب شورشيان به دست آوردند.   
 
وي افزود: اغلب نيروهاي شورشي سوريه از خارج بويژه از كشورهاي همسايه وارد اين كشور شده‌اند، اما ارتش سوريه طي عملياتهايي توانست بيشتر آنها را به شكست بكشاند.
 
عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي تصريح كرد: ادعاي غرب مبني بر استفاده سوريه از سلاح شيميايي به منظور جلوگيري از تداوم اقدامات موفقيت‌آميز نيروهاي مردمي و ارتش اين كشور است.   
 
كوثري ادامه داد: سوريه با موفقيت‌هاي اخير ديگر نيازي به استفاده از سلاح و مهمات شيميايي ندارد و اين ادعا از سوي غرب صرفا جنگ رواني و ترفندي است كه به اتفاق سازمان ملل مطرح شده است.
 
وي با اشاره به ادعاهاي احتمالي مبني بر حمله به سوريه گفت: آمريكا جرات و توان حمله به سوريه را ندارد،‌ البته شايد بتواند در حد محدودي شروع‌كننده جنگ باشد كه اين احتمال نيز بعيد است، اما قطعا تصميم‌گيرنده اتمام جنگ نخواهد بود.
 
عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي در پايان خاطرنشان كرد: هر نوع اقدامي مبني بر حمله به سوريه رژيم اشغالگر صهيونيستي و كشورهاي عرب حامي غرب را زودتر به كام مرگ خواهد كشاند لذا آنها به راحتي دست به چنين كاري نمي‌زنند.  
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: سوریه ، سلاح ، شیمیایی ، غرب ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.