سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معین آبادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

هدف آمریکا از تهديد نظامي سوریه تغییر موازنه به نفع معارضان است

"استاد دانشگاه شهيد با‌هنر" گفت: موازنه قدرت در سوریه به نفع نیروهای دولتی و علیه قدرت‌گیری گروه‌های تروریستی است و غرب اين مسئله را تهديدي براي خود تلقي مي‌کند.

حسين معین‌آبادی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به تهدید نظامي آمريکا عليه سوريه اظهار داشت: با توجه به تجربه‌های گذشته به نظر می‌ر‌سد که آمریکا به صورت موردی و تدریجی به سوریه حمله خواهد کرد.

وی به چرايي حمله احتمالی به سوریه اشاره کرد و افزود: موازنه قدرت در سوریه به نفع نیروهای دولتی و علیه قدرت‌گیری افراد تندرو و گروه‌های تروریستی است و با توجه به اينکه موازنه به نفع دولت سوریه تغییر کرده، این امر می‌تواند تهديدي براي منافع غرب تلقي شود.

استاد دانشگاه شهيد با‌هنر، تغییر موازنه قدرت در سوریه را تهدیدي براي دشمنان بشاراسد عنوان کرد و گفت: دشمنان بشار اسد با اين تغيير احساس خطر کرده‌اند، لذا سعي مي‌کنند از هر طريق به دولت سوريه فشار وارد کنند که تهديد نظامي يکي از اين گزينه‌هاست.

وی با اشاره به تأثیرات حمله آمریکا در منطقه گفت: کشورهاي منطقه و حامي سوريه اجازه نخواهند داد که غرب با تهديد‌هاي نظامي و تبليغاتي به اهداف شوم خود در منطقه دست يابد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: آمریکا ، تهدید ، حمله ، سوریه ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.