سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس:

افزايش مرخصي زايمان از رشد منفي جمعيت جلوگيري مي كند

به تازگي در رسانه‌ها شنيده مي‌شود كه مصوبه افزايش مرخصي زايمان از 6 ماه به 9 ماه لغو خواهد شد اين در حالي است كه اين مصوبه پس از تصويب در شوراي نگهبان قانوني و لازم الاجرا گشته و امكان لغو ندارد.

دكتر شهلا ميرگلوبيات، عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: به تازگي شنيده مي‌شود كه مصوبه افزايش مرخصي زايمان از 6 ماه به 9 ماه لغو خواهد شد اما اين در حالي است كه امكان لغو اين مصوبه وجود ندارد چراكه اين مصوبه پس از تصويب در شوراي نگهبان به صورت قانون درآمده و لازم الاجرا است.


وي گفت: اين مصوبه در مسير منويات رهبري در جهت مبارزه با رشد منفي جمعيت عنوان و تصويب گرديد و جلسات متعددي در مورد كارشناسي نمايندگان قرار گرفت و تصويب شد.

وي با بيان اينكه دولت جديد نبايد با مصوباتي كه شكل قانوني دارند مخالفت كند خاطر نشان كرد: اين مصوبه در جهت رفاه 50 درصدي جمعيت كشور كه زنان هستند لازم الاجرا است لذا دولت بايد نسبت به پذيرش آن نرمي بيشتري به خرج دهد./ح

برچسب ها: مجلس ، مرخصی ، زایمان ، جمعیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
محمد
۱۶:۵۰ ۰۳ آبان ۱۳۹۲
بااجرا یی شدن این قانون بی عدالتی بین زنان بیشتر میشود.ایابرای زنانی که استخدام دولت نیستندتمهیداتی اتخاذ شده که با شرایط بد اقتصادی بتوانند مادر شوند.