سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در واکنش به انتخاب شفق به عنوان سرپرست کمیته جوانان؛

ماجدی: سمت ها ماندگار نیست، عملکرد است که می ماند

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: سمت ها و اسم ها ماندگار نیستند این عملکرد است که در ذهن می ماند. در 9 ماهی که من این سمت را داشتم تلاش زیادی کردم و امیدوارم شفق هم در این پست موفق باشد.

میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد احتمال بازی نکردن مجیدی در دربی گفت:‌ فرهاد مجیدی مشکلی برای بازی مقابل پرسپولیس ندارد و طبق نظر کادر فنی در این دیدار بازی می کند.

سرپرست تيم فوتبال استقلال درباره کسر يک امتیاز از تیم استقلال اظهار داشت: کسر امتیاز چیزی نیست که فقط تیم استقلال را با مشکل مواجه کند هواداران هم از این اتفاق بسیار ناراحتند. ما این مساله را پیگیری کرده ایم و امیدواریم جواب مطلوبی از کمیته استیناف بگیریم.

وی در خصوص لغو اردوی تیم ملی گفت: زمانی که اردو لغو شد قرار بود ما استراحت کنیم اما باز برای ما شرايط گذاشته اند. امیدواریم مسئولان به استقلال کمک کنند چون اين تيم در حال حاضر شرایط ویژه ای دارد و مسابقات پشت سر هم بازیکنان را خسته کرده است.

ماجدی در پایان در مورد دیدار برگشت مقابل بوریرام خاطر نشان کرد: 22 شهریور تهران را به مقصد بانکوک ترک می کنیم. ما یک نیمه را برده ایم و نیمه دوم را هم با تلاش بازیکنان پیروز می شویم./مح
برچسب ها: مجیدی ، شرایط ، ویژه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.