سرپرست تیم استقلال گفت: مشکلات مالی همیشه گريبانگیر تیم بوده و امیدواریم هرچه سریعتر و با حمایت هواداران رفع شود.

میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: البته مشکلات مالی همواره گريبانگیر استقلال بوده و امیدواریم این موضوع با توجه به برهه حساسی که استقلال در آن قرار داشته و می خواهد از حیثیت فوتبال باشگاهی در کشورمان دفاع کند هرچه سریعتر با حمایت هواداران رفع شود البته مشکل مالی گوران لاوره هم رفع شد و روز گذشته در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حضور داشت.

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران در باره بازي ایران و تایلند اظهار داشت: استقلال براي پیروزی به آمادگي کامل رسيده اند و بازيکنان روحیه خوبی برای این بازی دارند.

ماجدی در ادامه در خصوص شرایط تاکتیکی بازیکنان افزود: بچه ها به شرایط ایده آل تاکتیکی نزدیک شده اند و این موضوع می تواند برگ برنده ما در دیدار مقابل رقیب باشد.

وي در خصوص وزارت ورزش اظهار داشت: همه به چشم یک ناجی به این وزارت خانه نگاه می کنند و توقع ما این است با توجه به دولتی بودن باشگاه های استقلال و پرسپولیس به تعهدات مالی خود در قبال این باشگاه ها عمل کند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران در پایان خاطرنشان کرد: من از هواداران می خواهم به حمایت از تیم بپردازند و از پرتاب مواد محترقه به داخل زمین جدا خودداری کنند چرا که این مسئله می تواند برای کشورمان مسئله ساز شود./مح

برچسب ها: مشکلات ، مالی ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار