سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزير جهاد کشاورزي؛

توليد ارقام پر محصول به دنبال افزايش "کيفيت"

رئيس سازمان تحقيقات آموزش و ترويج کشاورزي گفت: ما در توليد ارقام پر محصول کشاورزي به دنبال افزايش کيفيت اين محصولات هستيم.

جهانگير در گفتگو اختصاصي با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ با بيان مطلب فوق اظهار داشت: امروزه با توجه به شرايط اقتصادي خانوار و کاهش سطح درآمد آنان، عرضه‌ي محصولات ارزان در جامعه از طرفداران زيادي برخوردار است.

وي اضافه کرد: بنابراين ما براي تامين نياز اقشار مختلف جامعه محصولات کشاورزي را در طيف‌ها و کيفيت‌هاي متفاوت توليد مي‌کنيم و علاوه بر اين تمام تلاش خود را براي حفظ و افزايش کيفيت ارقام پر محصول به کار مي‌گيريم.

پرهمت با اشاره به واردات برخي محصولات کشاورزي مانند برنج افزود: با توجه به اين که کيفيت اين محصولات وارداتي نسبت به توليد داخلي پايين‌تر است ما با توليد ارقام پر محصول و جاي گزيني آنها با محصولات وارداتي به خود کفايي مي‌رسيم.

معاون وزير جهاد کشاورزي هم چنين با بيان اينکه رشد جمعيت و توليد محصولا کشاورزي به موازات هم صورت مي‌گيرد، ادامه داد: تامين امنيت غذايي کشور جبران واردات و دست‌يابي به محصول مازاد  براي افزايش صادرات از اهداف رشد کشاورزي و توليد ارقام پر محصول است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: کشاورزی ، محصول ، امنیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.