سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیریت منسجم عامل موفقیت بنگاه اقتصادی

مهارت در جذب و نگهداری شایسته‌ترین سرمایه‌های انسانی و مهارت‌های مربیگری، توانمند سازی و جانشین پروری در مدیریت موفق یک بنگاه اقتصادی موثر است.

شايق استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: مهارت ایجاد فرهنگ مدیریتی منسجم، خرد جمعی و ارتقای روحیه کار تیمی میان مدیران و در گستره سازمان و مهارت تمرکزبر فرصت‌ها در عوض تمرکز بر مشکلات از ویژگی یک مدیر حرفه‌ای است.  

وی ادامه داد:مهارت در جذب و نگهداری شایسته‌ترین سرمایه‌های انسانی و مهارت‌های مربیگری، توانمند سازی  و جانشین پروری از دیگر ویژگی مدیران موفق برشمرد.

وی افزود: مهارت پرورش ویژگی‌ها را مانند روحیه داوطلبی و پذیرش مسئولیت، قاطعیت حرفه‌ای و بیان کارشناسانه، صداقت موثرترین عامل موفقیت و داشتن برنامه عمل برای انجام و پیگیری امور در گستره هر  سازمان اقتصادی لازم است.

وی اضافه کرد: فلسفه راهبردی مدیران سرمایه‌های انسانی شامل اعتقاد به سازمان بعنوان دانشگاهی برای ساختن انسان‌های حرفه‌ای، اعتقاد به پرورش مدیران توانمند برای سازمان است.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: صنعت و جامعه، اعتقاد به  هوش هیجانی و تاثیرآن درپرورش سرمایه‌های انسانی، اعتقاد به سرمایه‌های انسانی بعنوان موتور محرکه سازمان، اعتقاد به شایسته سالاری و جذب سرمایه‌های توسعه یافته کمکی شگرف در رشد سرمایه انسانی است.
انتهاي پيام/
برچسب ها: اقتصاد ، بازار ، ورس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.