مسئول انجمن نهاد کاوشگران جوان زمین، از برگزاری اولین جشنواره ملی انگور ، اقتصاد و سلامتی با هدف معرفی توانمندی ها آذربایجان غربی خبر داد.

مسعود حبشی در گفت و گو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه گفت: اولین جشنواره ملی انگور، اقتصاد و سلامتی در ارومیه با هدف معرفی توانمندی ها و ظرفیت های استان و همچنین حفظ آیین، آداب و رسوم منطقه و شناساندن آن به گردشگران داخلی و خارجی در 20 شهریور ماه جاری در ارومیه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مدت زمان برگزاری جشنواره تا 26 شهریور ماه جاری است، ابراز کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شده در روز نخست این جشنواره همایش علمی و کاربردی با عنوان " انگور ثروت پنهان " با حضور جمعی از مسولان، مدیران و کارشناسان کشوری و استانی برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه تمام شرایط برای میزبانی ارومیه از جشن ملی انگور مهیا است، اضافه کرد: با توجه به ظرفیت های موجود در استان این جشنواره با محوریت مهمترین محصول کشاورزی استان یعنی انگور برگزار می شود که پیش بینی می شود که با استقبال خوبی رو به رو شود.

حبشی در ادامه خاطر نشان کرد: براي اجراي اين جشنواره سرمايه بخش خصوصی اعلام آمادگی كرده و رايزنی برای حضور متخصصین، علاقمندان و گردشگران طبيعت دوست و فعالين بخش گردشگری در این جشنواره صورت گرفته است.

وی یاد آور شد: امیدواریم با برگزاری چنین جشنواره هایی نتایج خوبی به ویژه در جهت توسعه صنعت گردشگری استان به دست آید./س

برچسب ها: ارومیه ، انجمن ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.