سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت هواپیمایی معراج خبر داد:

پروازهای بین المللی هواپیمایی معراج کلید خورد

چشم‌انداز شرکت هواپیمایی معراج تا پایان سال جابه‌جایی پنج میلیون مسافر است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، مراسم افتتاح نخستین پرواز مستقیم خارجی شرکت هواپیمایی معراج از فرودگاه بین المللی امام خمینی به اقصی نقاط جهان چهارشنبه گذشته با حضور جمع کثیری از کارکنان شرکت های هوایی، هنرمندان سرشناس و اصحاب رسانه برگزار شد.

کاپیتان تورج دهقانی زنگنه مدیرعامل شرکت هواپیمایی معراج در جمع مدعوین هدف ازتوسعه این شرکت را حرکت در مسیر تامین نیازمسافرت مسافران هوایی برون مرزی عنوان کرد و افزود: شرکت هواپیمایی معراج با 3 سال عمر توانسته است طی این مدت بیش از 5 میلیون مسافر داخلی و خارجی را جابجا کند.

وی اظهار داشت از بدو فعالیت این شرکت پروازهای خارجی به مقاصد کربلا، نجف و کشورهای همجوار درفرودگاههای استانی (کرمانشاه، مشهد، کیش) صورت می گرفت که اکنون با افتتاح پرواز مستقیم خارجی درفرودگاه بین المللی امام، چرخه فعالیت حمل و نقل شرکت هوایی معراج تکمیل شد، هرچند انجام پروازهای خارجی استانی نیزهمچنان پابرجاست.

زنگنه سن هواپیماههای این شرکت را کمتر ازسن سایر هواپیماههای دیگر ایرلاینها دانست و افزود: ناوگان هوایی شرکت معراج جوانترین هواپیماهها را دارد که میانگین سال تولید 5 فروند آن به سالهای 1997و 2000 برمی گردد.

وی تصریح کرد: درشرایط تحریمی ایران، توسعه ناوگان هوایی اگرچه مشکل به نظر می رسد اما برای عبورازاین پدیده چاره ای جزتوسعه وخدمات دهی به مردم نیست کما این که هرهواپیما با پروازخارجی خود می تواند به عنوان پرچمدار و سفیر کشورش برای شناساندن جاذبه های گردشگری، تفریحی وفرهنگ غنی ایران به دنیا تاثیرگذارشود.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی معراج اضافه کرد: استفاده ازجدید ترین سیستم های فنآوری مدرن درسرویس رسانی کیفی و برخورداری این شرکت از پرسنل مجرب و متخصص موجب شده تا شرکت هواپیمایی معراج کمترین تاخیر را در پرونده پرواز های خود به ثبت رساند و نسبت به سایر ایرلاینها 6 دقیقه زمان تاخیر پروازها را کاهش دهد.

اشاعه فرهنگ غنی اسلامی درکشورهای مقصد،تدوین برنامه های استراتژیک کمی وکیفی، هماهنگی با سیاست های توسعه کشور، ورود به بازارهای جهانی همراه با رشد پایدار،ایجاد ارتباط لازم وسریع ازطریق یک شبکه منسجم، حرکت درمسیر توسعه بخش حمل ونقل هوایی و صرفه جویی دروقت با انجام پروازهای به موقع، سری برنامه و اهدافی است که مدیرعامل شرکت هواپیمایی معراج ازپیگری وعملیاتی شدن آنها نام برد.

زنگنه اظهار کرد: مجموعه شرکت هواپیمایی معراج در صدد است تا به زودی مراکز آموزشی خدمات رسانی متنوع را دایر کند تا الگویی نمونه از یک شرکت خاص پیشرفته را درصنعت هوانوردی کشورارایه و شعار"لذت پرواز مطمئن" راتحقق بخشد.

وی در پاسخ به سئوالی راجع به چگونگی سطح تنوع بخشی خدمات به مسافران درطول سفرهای نسبتا طولانی همچنین نحوه حمایت این شرکت هوایی از بخش های فرهنگی و ورزشی کشور گفت: مسافران داخلی وخارجی درطول سفرعلاوه براخذ خدمات کلی از سری خدماتی چون دستیابی به روزنامه های استانی ، مجلات، ماهنامه ها و فیلم های ال سی دی های داخل هواپیما برخوردارمی شوند و درسفرهای طولانی نیز می توانند از تبلت های موجود شرکت در طول سفر بهرمند شوند.

کاپیتان زنگنه میزان سرمایه گذاری شرکت هواپیمایی معراج را 100میلیون دلارعنوان کرد افزود: توسعه ناوگان هوایی کشوروبه بکارگیری سیستم های نوین فنآوری همچنین تمرکز برتامیین زیرساخت ها ی مورد نیاز شاخص های مهمی است که دولت یازدهم باید به آن توجه ویژه کند ودرتامین منابع مالی دست شرکت های هوایی را بگیرد و آنها را از تسهیلات ویژه صندوق توسعه ملی بهرمند کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: هواپیما ، بازار ، بلیط ، سفر ، دلار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
سعيد
۲۳:۳۹ ۱۹ مهر ۱۳۹۲
باعرض سلام واحترام خدمت تمامي دوستان,به اميد پيشرفت هرچه بيشتر پروازها و سربلندي و اقتدار ايران اسلامي در سراسر جهان.
مجتبی جوادی
۱۰:۳۰ ۰۲ شهريور ۱۳۹۲
آیاشرکت در قسمت فنی وتعمیرات هواپیما استخدام دارد