سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلسله نشست های پژوهشی تئاتر در جمهوری اسلامی

سلسله نشست های پژوهشی تئاتر در جمهوری اسلامی ایران شنبه دو شهریور در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از شبکه خبری هنرمندان، تئاتر در کارنامه بعد از انقلاب اسلامی پس از سینما چه به لحاظ کیفی و چه از نظر کمی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و در این سال ها به یاری هنرمندان نسل جوان و پیشکسوتان از یک سو و از سوی دیگر حمایت سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی، هنری و آموزشی این عرصه هنری به ارتقا و اعتلای درخوری رسیده است. برای بررسی دقیق تئاتر انقلاب اسلامی از آغاز تا امروز باید به همه منابع و مآخذ تئاتری کشور مراجعه کرد تا بتوان کارنامه دقیق و روشنی از دوران پس از انقلاب در عرصه فعالیت تئاتری ارائه داد تا با بررسی کاستی‌ها و بهره‌گیری از توانایی‌ها، هنر تئاتر کشور را نه تنها در ایران که در صحنه‌های جهانی اعتلا و اعتبار بخشید.

سلسله نشست های پژوهشی تئاتر در جمهوری اسلامی ایران از سوی مرکز مطالعات راهبردی_فرهنگی ژرفا و با همکاری خانه هنرمندان ایران، مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و موسسه فرهنگی روایت برگزار می شود.

علاقه مندان برای حضور در این نشست می توانند شنبه دو شهریور از ساعت 17 به تالار استاد امیرخانی خانه ی هنرمندان ایران مراجعه کنند./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.