سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازی‌های آسیایی نوجوانان - نانجینگ/ ایران در جایگاه نوزدهم

7 مدال پس از هفت روز رقابت

کاروان ورزشی کشورمان در دومین دوره بازی‌های آسیایی نوجوانان - نانجینگ تا پایان روز هفتم با هفت مدال در مکان نوزدهم ایستاده است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران   در پایان روز هفتم دومین دوره بازی‌های آسیا نوجوانان که در شهر نانجینگ چین در جریان است، کاروان کشورمان با کسب هفت مدال (پنج نقره و دو برنز) در جایگاه نوزدهم ایستاده است.

در این رده‌بندی چین با 88 مدال (44 طلا، 22 نقره و 22 برنز) و کره جنوبی با 43 مدال (19 طلا، 10 نقره و 14 برنز) و ژاپن با 17 مدال (7 طلا، 5 نقره و 5 برنز) در مکان‌های اول تا سوم ایستاده‌اند.
 
 
نمایندگان ایران در پرتاب دیسک چهارم و پنجم شدند
 
 
محمدرضا طیبی سیف و امین اسماعیل زاده مقدم که در ماده پرتاب دیسک به عنوان نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفته بودند از دستیابی به مدال بازماندند.

طیبی سیف با رکورد 45 متر و 83 سانتی متر چهارم شد و اسماعیل زاده نیز با پرتابی به طول 45 متر و 37 سانتی متر در مکان پنجم ایستاد.

 
در این ماده مدال‌های طلا، نقره و برنز به نمایندگان چین و ژاپن رسید. چینی‌ها طلا و برنز را از آن خود کردند.

با این نتیجه دوومیدانی ایران با کسب سه نقره و یک برنز به کار خود در این رقابت‌ها پایان دا

 
شوریابی در ۴۰۰ متر با مانع نقره گرفت
 
در  دومین دوره بازی‌های آسیایی نوجوانان در نانجینگ چین جواد شربیانی در ماده دوی 400 متر مانع موفق شد با طی کردن این مسافت در 53 ثانیه و 89 صدم ثانیه مدال نقره را از آن خود کند.

در این ماده نماینده تایلند با رکورد 52 ثانیه و 79 صدم ثانیه به مدال طلا دست یافت و مدال برنز هم به دونده سریلانکایی رسید.

 
با این نتیجه دوومیدانی ایران سومین مدال نقره خود را هم کسب کرد. تیم دوومیدانی کشورمان همچنین یک مدال برنز را از آن خود کرده بود.
 
زرکانی در پرش ارتفاع نقره گرفت
 
 
در ادامه این رقابت‌ها زرکانی با پرشی به ارتفاع 2 متر و 3 سانتیمتر در حالی دوم شد که نماینده ژاپن با دو متر و 6 سانتیمتر عنوان نخست را از آن خود کرد.

در این ماده 12 پرنده با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 
دوومیدانی پیش از این یک مدال نقره و یک برنز توسط عطا اسدی در مواد 800 و 1500 متر کسب کرده بود.
 
عطا اسدی به مدال برنز دوی ۸۰۰ متر دست یافت
 
اسدی در فینال این ماده با طی کردن مسیر 800 متر در مدت زمان یک دقیقه و 56 ثانیه و 73 صدم ثانیه ضمن قرار گرفتن در جایگاه سوم به مدال برنز رسید.

این ورزشکار کشورمان در 1500 متر مدال نقره کسب کرده بود.

 
ایمان طالبی رسا دیگر نماینده ایران در این ماده با یک دقیقه و 56 ثانیه و 95 ثانیه ضمن قرار گرفتن در جایگاه چهارم دستش از رسیدن به مدال در این رقابت‌ها خالی ماند.
 
پیروانی و مهمان‌نواز در ۵۰ متر کرال پشت از صعود به فینال بازماندند
 
 ولی متاسفانه  در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات شنا و در ماده 50 متر کرال‌پشت رهام پیروانی و محسن مهمان‌نواز به آب زدند، اما از صعود به مرحله فینال این بازی‌ها بازماندند.
 

 
پیروانی زمان 28 ثانیه و 19 صدم ثانیه را به نام خود ثبت کرد و مهمان‌نواز نیز رکورد 28 ثانیه و 38 صدم ثانیه را کسب کرد.
برچسب ها: مدال ، نقره ، دوو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.