سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره غذای سالم،ضیافت تولیدکنندگان محصولات ارگانیک و سالم است

حدود ۷۰ تولیدکننده برتر محصولات غذایی سالم و ارگانیک،آخرین محصولات تولیدی خود را که متناسب با ارتقاء سلامت و معیارهای تندرستی می باشد را در جشنواره غذای سالم در معرض نمایش مصرف کنندگان قرار خواهند داد.

علی زندی ، مدیر روابط عمومی ششمین جشنواره غذای سالم درگفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: یکی از دغدغه های مصرف کنندگان توجه و رعایت الزامات سلامت محصولات تولیدی از سوی تولیدکنندگان می باشد که در سالهای اخیر بصورت ویژه از سوی سازمانهای ناظر و همچنین واحدهای تولیدی به آن توجه شده است.

وی به برگزاری جشنواره های فرهنگی و آموزشی در حوزه سلامت محصولات غذایی در چند سال اخیر اشاره کرد و افزود: خوشبختانه اقدامات خوبی در جهت اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و معرفی محصولات سالم غذایی در کشور صورت گرفته که می توان به جشنواره ونمایشگاه غذای سالم بعنوان بزرگترین گردهمایی واحدهای تولیدی و مصرف کنندگان اشاره کرد.این جشنواره که در ششمین سال برگزاری خود می باشد تلاش می کند تا سالم ترین محصولات را که منطبق با معیارهای تندرستی و سلامتی می باشد را به مصرف کنندگان معرفی نماید.

زندی عنوان کرد: با توجه به استقبال محصولات ارگانیک، امسال نیز شاهد پاویون محصولات ارگانیک در جشنواره خواهیم بود که در این مجموعه،محصولاتی شامل: عسل، چای، گلاب و دیگر محصولات ارگانیک کشور حضور خواهند داشت.معرفی پتانسیل های موجود در کشور در زمینه تولید و عرضه محصولات سالم و ارگانیک و ایجاد بستر مناسب برای بالابردن سطح آگاهی مردم و ترویج و توسعه فرهنگ تولید و مصرف موادغذایی سالم و ارگانیک با هدف تضمین سلامت جامعه از برنامه های پاویون محصولات ارگانیک در جشنواره خواهد بود.

زندی اظهار امیدواری کرد با همکاری دست اندرکاران حوزه کشاورزی و بهداشت کشور،شاهد به ثمر رسدن اهداف بلند مدت در بخش سلامت جامعه باشیم .

گفتنی است ششمین جشنوار ه ونمایشگاه غذای سالم از تاریخ ۱۶ لغایت ۱۹ مهر1392  در مرکز نمایشگاههای کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار خواهد شد. /ح
برچسب ها: جشنواره ، ارگانیک ، سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
محمود عزيزي
۱۴:۲۲ ۱۱ مهر ۱۳۹۲
خيلي خوبه دست شما در نكنه