سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آنقدر که باید به پرستار اهمیت داده نمی شود

دومین کنگره بین المللی پرستاری بیماری های قلبی، با موضوع نقش پرستار ورفتارهای درست و نادرست در درمان، در حاشیه برگزاری ششمین کنگره قلب و عروق رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بهداشت ودرمان باشگاه خبرنگاران در کنگره قلب و عروق رضوي، در این کنگره دکتر حمید پیروی، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران به ایراد سخنانی در خصوص رفتارهای پرستاران پرداخت و افزود: چالش فعلی پرستاران، به خصوص در حوزه قلب و عروق، شناخت مراقبت و تکنولوژی است.

وی ادامه داد: برای نقش پرستاری، تعاریف بسیاری وجود دارد که برخی از آن ها ممکن است مراقبتی نبوده و تنها توسط پزشک تعریف شده باشد.

پیروی با بیان اینکه در جامعه ما دیدی که نسبت به پرستاری وجود دارد متفاوت از سایر جوامع است عنوان کرد: در کشور ما، پزشکان بیش از پرستاران مورد احترام هستند که این نشان می دهد پرستاران هنوز نتوانسته اند نقش خود را به خوبی پیدا و آن را ایفا کنند.

این عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: متاسفانه هنوز به پرستاری به دیده تخصصی نگاه نمی شود، در حالی که مسئولیت کار پرستاران زیاد است، اما پشتیبان ندارند.

ششمین كنگره بين المللي قلب و عروق رضوی و دومین کنگره پرستاری بیمارهای قلبی، از سی ام مردادماه ۱۳۹۲ با حضور بیش از ۶۰۰ تن از متخصصان داخلي،پزشکان عمومی و پرستاران و مهمانان خارجي از كشورهاي مختلف جهان در محل بیمارستان فوق تخصص رضوی تا اول شهر ماه در حال برگزاری است./ع2
برچسب ها: پرستار ، قلب ، عروق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.