سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صبح شاعرانه و سرمشق در سلام تهران

"امير حسين خرمشاهي" گفت: برنامه صبحگاهی تصویری "سلام تهران" برای ایجاد لحظه های شاد و پر نشاط برای مخاطبان آیتم های صبح شاعرانه و سرمشق را پخش می کند.

"امیر حسین خرمشاهی" تهیه کننده "سلام تهران" به خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: برنامه صبحگاهی تصویری سلام تهران با 25 صفحه متفاوت در مباحث فرهنگی، اجتماعی، هندی، و ورزشی و مباحث خانوادگی از ساعت 7:15 تا 9:30 صبح از شبکه پنج سیما پخش می شود که با افزودن چند آیتم جدید سعی شده اوقات بهتر و پرنشاط تری برای مخاطبان فراهم آوریم.

وی افزود: آیتم صبح شاعرانه دوشنبه ها با حضور طنز پردازان و نویسندگان و اجرای رضا رفیعی درخصوص اشعار طنز مورد بررسی قرار می گیرد و سپس از اشعار اجتماعی، عاشقانه، غزل و سیاسی که در قالب طنز و مطالب خوبی داشته باشند با صدا و تصویر خود بیننده بهره می بریم.

خرمشاهی در خصوص آیتم جدید سرمشق عنوان کرد: خاطرات بخش جدایی ناپذیر زندگی انسانها هستند که در این میان دوران مدرسه بسیار جذابتر هستند که طرح سرمشق که یکی از آیتم های جدید سلام تهران است قصد دارد با احیا و بازخوانی خاطرات مدرسه علاوه بر یادآوری خاطرات معلمان و همکلاسی ها به نوعی به مقام ارزشمند و جایگاه معنوی معلم احترام بگذارد./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۱
فرامرز فرخ
۱۲:۱۲ ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
خانه ها را کم کمک باید تکاند
بعد از آن باید کتاب تازه خواند
کاظم مهرابیان
۰۹:۳۳ ۱۶ دی ۱۳۹۲
در مصرف گاز رصرفه جویی بکنیم / در مصرف عشق صرفه جویی نکنیم دروادی عشق برد و سرد بی معنی است/با مصرف عشق رصرفه جویی بکنیم
narges
۱۰:۲۴ ۱۱ آذر ۱۳۹۲
برنامه بسیارشادواموزنده است
احمد فلاح
۰۷:۰۶ ۲۵ مهر ۱۳۹۲
همتی ای دوستان تا شغل فراوان شود
تا که بعد فکر ازدواج آسان شود
مساله کلیدی کار است شعر عوض شد ببخشید
mahrokh
۱۰:۲۰ ۱۵ مهر ۱۳۹۲
همتی ای دوستان تا ازدواج آسان شود. بی خیال مسکن ومهر وجهازوجل شود. پر شود عالم زعشق وعاشقی. جان دهند جانان برای بندگی.