سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشجو در جمع اساتيد بسيجي:

دانشگاه‌ را با سلیقه شخصی نمی‌توان اسلامی كرد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دولت دهم با تاكيد بر اينكه دانشگاه‌ را با سلیقه شخصی نمی‌توان اسلامی كرد، گفت: در بحث اسلامی شدن دانشگاه توجه جدی به رای، نظر، مشورت با کارشناسان در حوزه دین باید مدنظر قرار بگيرد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي اجلاس سالانه اساتيد بسيجي دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی سراسر کشور، کامران دانشجو در حاشیه این اجلاس در گفتگويي اظهار داشت: آنچه مسلم است پایه‌ریزی همه مسایل و ریشه تمامی فتنه‌ها و یا خلاقیت و راه‌های نجات، از دانشگاه و دانشجو شکل می‌گیرد، بنابراین همه راه‌ها به دانشگاه ختم می‌شود .

وی افزود: مسلما حفظ سلامت محیطی که دانشجو در آن تنفس علمی می‌کند با سلامت فضای جامعه و در نهایت انقلاب ارتباطی تنگاتنگ دارد .

مشاور امور فرهنگی و علمی سازمان بسیج اساتید کشور گفت: این‌که ما بدانیم مشکل در کجا است، کمک به حل معما نمی‌کند، داشتن راه‌حل صحیح برای سالم‌سازی دانشگاه اولویت بسیار مهمی است که باید به طور دقیق به آن توجه داشته و براساس آن کار کرد .

وی خاطرنشان كرد: دانشگاه‌ها با سلیقه شخصی افراد نمی‌تواند اسلامی شود و ممکن است به دلیل عدم کارشناسی درست کاملا از مسیر اسلامیت فاصله گرفته باشد، بنابراین حتما در بحث اسلامی شدن دانشگاه توجه جدی به رای، نظر، مشورت با کارشناسان حوزه دین باید مدنظر قرار بگيرد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: دانشگاه ، سلیقه ، شخصی ، اسلامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.