سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آثار گنجينه جيرفت اثري نفيس از "پازينه" خواهد بود

انتشارات "پازينه" آثار جديدي را به عرصه نشر ارائه مي‌دهد.

"سيد علي اصغر شريعت زاده" نويسنده و مدير انتشارات "پازينه" در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران، در خصوص تازه‌هاي نشر اين انتشارات گفت: در راستاي برنامه‌هاي ارتقاء فرهنگي كتابهايي را در دست تأليف، چاپ و انتشار داريم كه هم‌اكنون 10 اثر به تازگي از سوي انتشارات "پازينه" به جرگه ادب و فرهنگ خواهد پيوست. 

وي در ابتدا با اشاره به كتابهاي تجديد چاپ اين انتشارات عنوان كرد: كتابهايي نظير راهنماي مصور و جامعه سنگ‌هاي قيمتي فرهنگ جامع جواهرشناسي و سكه‌هاي ايران زمين به جهت استقبال دانش پژوهان و متخصصان فرهنگي به چاپ دوم، سوم و چهارم رسيده‌اند. 

وي با اشاره به كتابهاي در حال چاپ كنوني از سوي اين انتشارات تصريح كرد: فرهنگ گويش لري از "محمد نظري" و هنر ساساني از دكتر "حسين آبورزماني" در مرحله چاپ و كتاب دي بنال‌هاي بختياري در قلمرو زاگرس نشيني نيز نوشته "رامين يوسفي" به چاپ رسيده است. 

"شريعت زاده" در پايان تصريح كرد: كتاب نفيس دو زبانه تحت عنوان "آثار گنجينه جيرفت" با موضوع اشياء تاريخي مربوط به "جيرفت" كه به خارج از كشور برده شده بود به قطع رحلي نيز چاپ و از سوي اين انتشارات در حال توزيع است. 

شايان ذكر است؛ كه كتاب "آثار گنجينه" با مقدمه "دكتر مجيدزاده" و تأليف دكتر "داريوش اكبرزاده" و "صديقه ببران" نوشته شده است./ي2
برچسب ها: پازینه ، انتشارات ، کتاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.