سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دوره های آموزشی کاربردی و اشتغال محور در کرمانشاه

معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی کرمانشاه ها با توجه به نیازهای استان دوره های آموزشی و کاربردی و اشتغال محور را طی سال جاری ویژه دانشگاهیان و صنعتگران برگزار می کند.

غلامرضا حسینی،معاون آموزش جهاد دانشگاهی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: معاونت آموزش جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه با مطالعه و شناسایی دقیق نیازهای استان دوره های آموزشی کاربردی و اشتغال محور، را با استفاده از اساتید مجرب طی سال جاری92، تدوین کرده است. 

وی ادامه داد: این معاونت با استفاده از اساتید مجرب و ارتباط مجرب و ارتباط با صنایع استان و برگزاری دوره های آموزشی در یک محیط آموزشی استاندارد با تجهیزات لازم توانسته است علاوه بر ایجاد ارتباط بین دانشگاه و صنعت نسبت به پرورش نیروی متخصص اقدام کند. 

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی کرمانشاه با بیان اینکه جهاد دانشگاهی به برگزاری آموزش های تخصصی و فوق تخصصی طی سال جاری اقدام می کنند، اظهار داشت: جهاد دانشگاهی بعنوان یکی از شبکه های گسترده آموزشی و پژوهشی در سراسر کشور علاوه بر آموزش های عالی مقطع دار که از طریق مراکز آموزشی علمی و کاربردی و موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی در مقاطع تحصیلی کاردانی تا دکتری دانشجو می پذیرد. /ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.