محمد مهدي نهاوندي معاون کمکهاي تجاري سازمان توسعه تجارت در گفتگو با
خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر گفت: طي روزهاي اخير تفاهم نامهاي تحت عنوان همکاري مشترک سازمان توسعه تجارت ايران و موسسه مطالعات و پژوهشهاي بازرگاني به منظور توسعه همکاريها و بهرهگيري از توانمنديها و ظرفيتهاي موجود با هدف توسعه تحقيقات کاربردي مشاورههاي علمي و گسترش فعاليتهاي علمي و آموزشي ميان موسسه مطالعات و پژوهشهاي بازرگاني با سازمان توسعه تجارت ايران منعقد شد.
وي از اهم موضوعات مطرح شده در تفاهم نامه مذکور به تقويت اتحاد استراتژيک بين گروههاي پژوهشي موسسه با واحدهاي تخصصي سازمان حضور فعال و موثر پژهشگران موسسه در جلسات ميزهاي کالايي و خدمات سازمان و برگزاري دورههاي آموزشي، سمينارها و کارگاهها به منظور ارتقا توان علمي بنگاههاي توليدي صادراتي کشور ذکر نمود.
نهاوندي همچنين در خصوص فرايند مديريت و راهبري تفاهم نامه به تشکيل کارگروه مشترکي از نمايندگان موسسه و سازمان که به صورت دورهاي جلسات مشترک تشکيل داده و زمينه عملياتي کردن تفاهم نامه را فراهم نمايند و کليه تصميمات اجرايي موضوع تفاهم نامه نيز منوط به تاييد و ارجاع کار گروه مشترک ميباشد اشاره داشت.
انتهاي پيام/