سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسط بنیاد بین المللی غدیر و با همكاری حوزه هنری؛

جشنواره بین المللی "دوباره شعر غدیر" برگزار می شود

بنیاد بین المللی غدیر به مناسبت ماه ذی الحجه و ماه امامت و ولایت، با همكاری حوزه هنری و سایر مراكز فرهنگی كشور جشنواره بین المللی "دوباره شعر غدیر" را برگزار می كند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، بنیاد بین المللی غدیر با همكاری حوزه هنری، وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی و صدا و سیمای جمهوری اسلامی جشنواره بین المللی "دوباره شعر غدیر" را در موضوعات "حماسه غدیر"، "غدیر، امام هادی (ع)، جامعه كبیره" ، "غدیر ؛امامت و ولایت "، "غدیر، خطبه غدیریه امام هادی (ع)" را برگزار می كند. 

گفتنی است هنرمندان هیچ گونه محدودیتی در تعداد آثار و نوع قالب شعر ندارند و دبیرخانه جشنواره بین المللی شعر غدیر، تنها به آثاری كه با موضوعات ذكر شده پایبندی داشته باشد را مورد بررسی و داوری قرارخواهد داد.

آثار برگزیده در قالب مجموعه ای نفیس و ماندگار به چاپ خواهد رسید و صاحبان 18 اثر برتر و ارزنده با حضور چهره های سیاسی برجسته علمی، فرهنگی و اجتماعی با اهدای تندیس، لوح تقدیر، هدایای ارزنده و نشان غدیر در مراسمی كه روز 29 مهر ماه برگزار خواهد شد مورد تقدیر قرار خواهند گرفت. 

شایان ذكر است داوران جشنواره روز 12 مهرماه آثار را مورد ارزیابی قرار خواهند داد.

علاقه مندان می توانند تا 10 مهر ماه آثارشان را كه به صورت فایل ضمیمه (attachment) در محیط (word97-2003) به نشانی الكترونیكی dobarehghadir@alghadir.ir  ارسال نمایند. 

همچنین ثبت نام و درج آثار درپایگاه اینترنتی www.mail.alghadir.ir امكان پذیر است. شركت كنندگان می توانند آثار خود را به نشانی دبیرخانه جشنواره واقع در تهران – اتوبان صدر ، خیابان شهید بازدار ( كامرانیه شمالی ) ، نبش كوچه ناهید شماره 18 ارسال و یا به نشانی الكترونیكی ارسال نمایند./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.