سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فياضي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

گزینه‌های پيشنهادي وزارت آموزش و پرورش و علوم تا قبل از آغاز سال تحصیلی معرفی شوند

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از رئیس‌جمهور خواست تا با توجه به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی، گزینه‌های پيشنهادي وزارت آموزش و پرورش و علوم را هرچه زودتر به مجلس معرفی کند تا از اين طريق وزير جديد بتواند عنان امور را براي آغاز سال تحصيلي به دست گيرد .

"عبدالوحید فیاضی" نماينده مردم نور و محمودآباد در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به معرفی سرپرست‌های وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری و احتمال معرفي آنها به عنوان وزير پيشنهادي دو وزارت‌خانه از سوي رئيس‌جمهور اظهارداشت: گزینه‌هاي معرفی شده برای سرپرستی هر دو وزارتخانه سوابق خوبی در آموزش و پرورش دارند و افراد توانمندی هستند، اما اينکه آيا اراده‌اي براي معرفي سرپرست‌ها به عنوان وزير پيشنهادي به مجلس وجود دارد يا خير هنوز بي‌اطلاعيم.
 
وی  در ادامه افزود: البته در صورت معرفی آنها يا هر گزينه ديگري برای وزارت باید گزينه‌هاي پيشنهادي را در کمیسیون بررسی کنیم و سپس نظر کمیسیون را اعلام کنیم.
 
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: هر چند رئیس‌جمهور سه ماه فرصت دارد تا گزینه‌های پيشنهادي وزارتخانه‌هاي بي‌سرپرست را معرفی  کند اما انتظار این است که چون سال تحصیلی نزدیک است، معرفی گزینه‌ وزارتخانه‌هاي آموزش و پرورش و علوم  زودتر انجام گیرد تا وزراي مربوطه پيش از آغاز سال تحصیلی برنامه‌ريزي کرده و عنان کارها را به دست گيرد.  
 
فیاضی ابراز امیدواری کرد: با تدبیری که در رئیس‌جمهور سراغ دارم، گزینه‌هاي وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم هرچه زودتر به مجلس معرفی خواهند شد.
 
گفتني است؛ پس از عدم رای اعتماد مجلس به دو وزیر پیشنهادی علوم و آموزش و پرورش به عنوان وزارتخانه علمي- آموزشي دولت، حجت‌الاسلام و المسلمين روحاني رئیس‌جمهور، جعفر توفیقی را به عنوان سرپرست وزارت علوم و علی اصغر فانی را به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش منصوب کرد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: کمیسیون ، وزیر ، علوم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.