سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای عضو "‌مجید مجیدی"

پروژه اهدای عضو با مشاوره و تحقیق "مجید مجیدی" سال آینده روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

"جواد نوروزبیگی" تهیه کننده سریال "اهدای عضو" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: 70درصد از فیلمبرداری پروژه "اهدای عضو" در لوکیشن های متفاوت سراسر کشور انجام شده است.

وی با اشاره به موضوع "اهدای عضو" تصریح کرد: سریال "اهدای عضو" به مشکلات افراد نیازمند عضو اختصاص داشته که ما سعی می کنیم فرهنگ آن را در میان مردم جا بیاندازیم.

نوروزبیگی اظهار داشت:می خواهیم به خانواده ها بگوییم که اگر در خانواده ای فردی به هر دلیلی مرگ مغزی می شود، با اهدای اعضای او می توان جان دیگران را نجات داد.

*حضور کارگردان پروژه محمد(ص)

این تهیه کننده با اشاره به مشاور پروژه و پیشنهاد ساخت "اهدای عضو" گفت: مشاور هنری "اهدای عضو" "مجید مجیدی " است که مدت زیادی را صرف تحقیق در این خصوص کرد.

4 سال تحقیق روی پروژه "اهدای عضو" نوروزبیگی با اشاره به زمان تحقیق کار اظهار داشت: حدود 4 سال "مجید مجیدی"برای اهدا عضو وقت گذاشت و روی تک تک سوژه ها کار کرد.

وی در خصوص حامی سریال اهدای عضو افزود: ورحرام مدیر بیمارستان مسیح دانشوری امی سریال اهدای عضو بود که در کنار او دکتر نجفي زاده و دکتر قبادی هم جزء مشاوران و ناظران کار در کنار ما مشغول به فعالیت هستند.

نوروزبیگی در خصوص لوکیشن های اهدای عضو گفت: لوکیشن های ما در سراسر ایران بود و هم اکنون فاز دوم فیلمبرداری کار در مرحله مونتاژ است تا فاز سوم آغاز شود.

گفتنی است، آزاده مقدم و حسین سلامت قمصری کارگردانان، مجید مجیدی مشاور هنری پروژه، جواد نوروز بیگی تهیه کننده، بیژن باقری مشاور پروژه و مونتور، علی سبزه واری برنامه ریز، شهرام متولی باشی صدابردار، شهاب روزبهانی فیلمبردار، نادر مهدی پور مدیر تولید و فرشته مهدی زاده مجری طرح اهدای عضو هستند.

شایان ذکر است، هنرمندان بزرگی در این سریال به ایفای نقش پرداختند که اسامی آنان به زودی اعلام می شود./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.