سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طي سال جاري صورت مي گيرد:

طرح اهدا كتاب به دانشجويان خوابگاهي و مسابقه كتابخواني پيامكي

رئيس جهاد دانشگاهي واحد تهران از اجراي طرح اهدا كتاب به دانشجويان خوابگاهي دانشگاه تهران طي سال تحصيلي 92-93 خبر داد.

دكتر نادري، رئيس جهاد دانشگاهي واحد تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر گفت: با توجه به اهميت كتاب و كتابخواني و لزوم ايجاد و گسترش فرهنگ كتابخواني و ارتقاي سطح آگاهي هاي دانشجويان طرح اهدا كتاب به دانشجويان خوابگاهي كوي دانشگاه طي سال جاري اجرا مي شود.

وي ادامه داد: اين طرح با شعار "كتاب بخوانيم، خوب بخوانيم، كتاب را خوب بخوانيم" در مجموعه خوابگاه هاي دانشگاه تهران اجرا مي شود.

رئيس جهاد دانشگاهي واحد تهران اظهار داشت: بر اين اساس هر ماه يك عنوان كتاب انتخاب و پس از تهيه به تعداد لازم به دانشجويان خوابگاهي اهدا مي شود.

** برگزاري مسابقه كتابخواني پيامكي در سال 92

دكتر نادري، در ادامه با اشاره به اجراي مسابقه كتابخواني پيامكي گفت: با توجه به لزوم تحقيق انديشه و آگاهي هاي اجتماعي، فرهنگي و سياسي در ميان دانشجويان و همچنين به منظور ارتقاء و نهادينه كردن فرهنگ كتاب و كتابخواني و فراهم نمودن بستر مناسب و ترويج كتابخواني برگزاري مسابقه كتابخواني پيامكي طي سال جاري در دستور كار قرار دارد.

رئيس جهاد دانشگاهي واحد تهران با بيان اينكه در اين طرح هر ماه يك كتاب به مسابقه گذاشته مي شود، اظهار داشت:‌ دانشجويان با مراجعه به دفاتر جهاد دانشگاهي در سطح خوابگاه هاي دانشگاه تهران كتاب و سؤالات را دريافت و با ارسال جواب سؤالات به سامانه پيام كوتاه در اين مسابقه شركت مي كنند./ع2

برچسب ها: دانشگاه ، فرهنگ ، دانشجو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.