سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بحث روز رادیو تهران احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی را بررسی می کند

نمايندگان مجلس شوراي اسلامي درجلسه علنی 28 خرداد ماه سال جاری يك فوريت طرح تشكيل سازمان مديريت و برنامه ريزي و بهره وري را تصويب كردند. اين طرح به امضاي 225 نفر از نمايندگان رسيده بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از راديو تهران؛ نمايندگان مجلس شوراي اسلامي درجلسه علنی 28 خرداد ماه سال جاری يك فوريت طرح تشكيل سازمان مديريت و برنامه ريزي و بهره وري را تصويب كردند. اين طرح به امضاي 225 نفر از نمايندگان رسيده بود.

 بر اساس اين طرح نمايندگان خواستار ادغام معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي و معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس‌جمهور و تشكيل مجدد سازمان مديريت و برنامه ريزي و بهره وري شدند .

با تشكيل اين سازمان وظايف اصلي اين سازمان تهيه و تنظيم بودجه كل كشور و ارزيابي عملكرد دستگاههاي اجرايي در اجراي بودجه و تهيه برنامه پنجساله پنجم توسعه است.

نمايندگان مجلس با 127 راي موافق، 47 راي مخالف، 8 راي ممتنع از مجموع 209 نماينده حاضر در مجلس يك فوريت اين طرح را به تصويب رساندند . در صورت تصویب نهایی این طرح تشکیلات کلی سازمان مدیریت حداکثر ظرف سه ماه مجددا احیا خواهد شد .

براي تبيين این موضوع و بررسی دیگاه دولت جدید در خصوص این طرح، در برنامه بحث روز یک شنبه 27مرداد با حضور کارشناسان و مسولان اقتصادی ضرورت تشكيل سازمان مديريت و برنامه ريزي و بهره وري را موردكنكاش قرار مي گیرد.

شما علاقه مندان می توانید این برنامه را از ساعت 13:30 تا 14:30 روز یک شنبه 27مرداد به صورت زنده  از شبکه رادیویی تهران ، بشنوید.

   برنامه گفتگو محور بحث روز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 13:30 تا 14:30 با حضور کارشناسان و مسولان به بحث و گفتگو پیرامون یکی از مباحث مهم روز می پردازد.شما مخاطبان محترم می توانید از طریق دو شماره تماس 33914141 و 33914142 دیدگاه های خود را در زمان پخش برنامه با مسولان برنامه در میان بگذارید.

گفتني است؛  برنامه بحث روز موضوعات مورد نظر شما را جهت طرح و بررسی در برنامه از طریق شماره پیامک 30000951  و radiotehran@irib.ir  دریافت می کند./ص
 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.