سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساجدي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ايستادگي تنها راه برون‌رفت مردم از مشكلات اخير مصر است

"استاد دانشگاه صداوسيما" راهکار برون‌رفت از مشکلات اخير مصر را ايستادگي مردم عنوان كرد و گفت: انقلاب مصر با خون‌هايي كه به ظلم به زمين‌ مي‌ريزد به پيروزي مي‌رسد، بنابراين در شرايط فعلي فقط "ايستادگي" عامل اصلي موفقيت براي مردم مصر است.

محمد ساجدي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اشتباهات مرسي و ارتباط آن با حوادث و تحولات اخبر مصر اظهار داشت: هر چند از اشتباهات محمد مرسی به عنوان عامل مؤثری در اتفاقات فعلی مصر یاد می‌شود، اما عوامل مهم دیگری از جمله دخالت کشورهای غربی و منطقه‌ای هم در آن دخیل هستند، لذا مردم مصر باید در خيابان‌ها به اعتراض‌هاي خود ادامه و بر خواست خودشان تاکيد کنند.

 وی با بيان اينکه عربستان و قطر با صرف هزينه به دنبال نفوذ در مصر و دستیابی به منافع خودشان در معادلات آینده منطقه هستند افزود: مقاومت مردم باعث شد اشخاصی همچون البرادعي استعفا دهند و اين نشان از موفقيت مردم مصر است، مردم نباید به کشورهای خارجی اجازه دخالت در امور داخلی کشورشان را بدهند.

 ساجدي به راهکارهاي برون رفت از مشکلات اخير مصر اشاره و تصريح کرد: براي برون رفت از مشکلات مصر، بايد ايستادگي کرد لذا اگر مردم کاري غير از اين را انجام دهند قطعا با شکست مواجه مي‌شوند.

استاد دانشگاه در پایان خاطر نشان کرد: انقلاب مصر با خون‌هايي كه به ظلم به زمين‌ مي‌ريزد به پيروزي مي‌رسد، بنابراين در شرايط فعلي فقط ايستادگي عامل اصلي موفقيت براي مردم مصر است.

 انتهای پیام/

برچسب ها: ساجدی ، مرسی ، مصر ، مردم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.