سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحويل 4 فاز از واحدهاي مسکن مهر پرديس تا پايان امسال/بسته شدن پرونده 13 هزار واحد مسکن مهر پرديس

مدير عامل شرکت عمران پرديس گفت: پرونده 13 هزار واحد مسکن مهري که در سال 90 باز شده بود تا پايان سال بسته وتحويل واحدهاي مسکن مهر فازهاي 5،8،9،11 از پاييز آغاز مي شود.

مهدي هدايت در گفتگو با  خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه در سال 90 ،13 هزار متقاضي براي مسکن مهر  در شهرجديد پرديس ثبت نام کردند ،گفت: تا کنون از اين 13 هزار واحد 7 هزار واحد مسکوني به  متقاضيان  تحويل داده شده است.

وي ادامه داد: 6هزار واحد مسکن مهر نيز با تکميل خدمات زير بنايي در آينده نزديک به متقاضيان تحويل  داده مي شود.

مدير عامل شرکت عمران پرديس با اشاره به اينکه پرونده 13 هزار واحد مسکن مهري که در سال 90 باز شده بود تا پايان سال بسته مي شود افزود: تعدادي واحد مسکن مهري که در پرديس باقي مانده بود با تکميل خدمات زير بنايي و روبنايي و پايان يافتن محوطه سازي به متقاضياني  که درگذشته قرارداد پيش فروش براي آنها منعقد شده بود تحويل داده مي شود. 

 هدايت درادامه تصريح کرد: بخشي از واحدهاي مسکن مهر در پروژه هاي  که از پاييز سال گذشته آغاز شده بود از جمله فازهاي 8 ،11،5و9 تا پايان پاييز امسال به متقاضيان تحويل داده مي شود.

وي با بيان اينکه تا کنون 137 هزار متقاضي در سامانه مسکن مهر ثبت شده است، افزود: تاکنون براي 70 هزار متقاضي افتتاح حساب صورت گرفته  و متقاضيان طبق برنامه اقساط خود را واريز کرده اند.

مدير عامل شرکت عمران پرديس در ادامه اظهار داشت:  از يک ماه گذشته قرارداد پيش فروش براي فاز 8 و11آغاز شده و متقاضيان براساس اولويوت بندي ثبت نام  واحدهاي خود را که در مرحله سفت کاري هستند تحويل مي گيرند.

هدايت در ادامه خاطر نشان کرد: پيش بيني مي شود از اواخر پاييز مرحله جديد پيش فروش واحدهاي مسکن مهر آغاز شود.
انتهاي پيام/



برچسب ها: اقتصاد ، بازار ، مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.