سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نويد صولتي عنوان كرد:

روايت زندگي حرفه‌اي "رضا يزداني" در مستند فرزند "خليج فارس"

فيلم مستند "فرزند خليج فارس" روايتگر زندگي حرفه‌اي و شخصي "رضا يزداني" خواننده موسيقي پاپ كشور است.

"نويد صولتي" كارگردان فيلم مستند "فرزند خليج فارس" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران، گفت: مستند "فرزند خليج فارس" در خصوص زندگي حرفه‌اي و شخصي "رضا يزداني" خواننده موسيقي پاپ كشور است كه تاكنون 30 درصد از تصويربرداري اين پروژه مستند را پشت سر گذاشتيم و تصويربرداري كلي آن در حدود 3 الي 4 سال به طول خواهد انجاميد.



وي اظهار داشت: اين فيلم مستند به مدت زمان يك ساعت و نيم براي جشنواره سينما حقيقت توليد مي‌شود.
كارگردان اين مستند  بيان كرد: تصويربرداري اين پروژه مستند در تهران، اطراف آن و شمال كشور توسط دوربين‌ "حسن اجتماعي" و خودم به ثبت مي‌رسد.

وي با اشاره به اينكه اين اثر چهارمين كار پس از فيلم‌هاي "مدرسه"، "شايد وقتي ديگر"، "آقاتون تشريف دارن" است، گفت: ما براي افراد حاضر در فيلم،‌ فيلمنامه‌اي مجزا تهيه كرديم كه از ميان آنها مي‌توان به "يغما گلرويي" كه از ابتدا با "رضا يزداني" ترانه‌هاي ماندگاري از خود بر جاي گذاشته است اشاره كرد.

وي در ادامه افزود: همچنين هر فصل فيلمنامه داراي متني جداگانه و كل ساختار آن زير مجموعه يك ساختار دراماتيكي منسجم است.

"صولتي" در خصوص نام اين مستند بيان كرد: به بهانه آهنگي كه "رضا يزداني" در خصوص "خليج فارس" اجرا كرده است نيز نام اين مستند را "فرزند خليج فارس" قرار داديم و در طول روند كار نام اين پروژه تغيير خواهد كرد.

اين كارگردان افزود: در اين فيلم مستند "آرش آبسالان" و "آروند دشت آراي" به عنوان كارگردان تئاتر،‌ "طناز طباطبايي"، "برزو ارجمند"، "سام درخشاني"، "كامبيز ديرباز"، "پژمان بازغي" از بازيگران مطرح كشور گفتگو كرديم و برخي از اين بازيگران در يك بخش‌هايي از اين فيلم مستند كوتاه بازي كردند.

وي در ادامه اظهار داشت: "همايون شجريان"، "پيمان قاسم خاني"، "يغما گلرويي"، "حامد بهداد"، "بهرام رادان" و "احسان عليخاني" قرار است بزودي در اين فيلم مستند حضور پيدا كنند.

وي در مورد عوامل سازنده "فرزند خليج فارس" گفت: "محمد اميراحمدي" مدير صدابرداري، "اميد شكري" عكاس، "محمدرضا سرمدي" تدوين، و "پيروز كرمي" مدير توليد و مدير روابط عمومي اين پروژه هستند.

صولتي تصريح كرد: از "امير اردهالي" كه با كمك‌هاي بي‌دريغ خود در زمينه توليد و ساخت اين اثر و همچنين همكاري "هاني صالحي"، "سمانه حبيب الله"، "مجيد طهماسبي" و "علي اوجي" مدير برنامه "رضا يزداني" تشكر مي‌كنم.

كارگردان اين مستند در خصوص خبري از اين مستند در يكي از رسانه‌ها كه به اشتباه به چاپ رسيده عنوان كرد: در يكي از رسانه‌ها در شماره 420 نام سمت "محمد اميراحمدي" به عنوان مدير صدابرداري به اشتباه طراح سؤال اين فيلم مستند كار شده بود كه من اين اشتباه را تصحيح مي‌كنم. /ص
برچسب ها: ن ، ن ، ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.