مخاطبان رضا يزداني در كنسرت تابستاني اين خواننده، به افتخار "ايران" و "خليج فارس" ايستادند.

به گزارش خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران حاضر در كنسرت رضا يزداني در برج ميلاد؛ رضا يزداني در بيست و دومين شب از مرداد ماه با اجراي قطعه جديد" شهر" به ديدار هواداران خود رفت.  

علي اوجي ( مدير برنامه رضا يزداني ) در ميان اين برنامه گفت: آلبوم جديد رضا يزداني با كسب و سياق اين خواننده تهيه شده و به طور يقين اتفاق جديدي به شمار مي رود.  

اوجي افزود: آلبوم جديد رضا يزداني، آبان ماه روانه بازار موسيقي كشورمان مي شود.  

طراحي صحنه در كنسرت تابستاني اين خواننده صاحب سبك كشورمان، از يك سو نمايانگر كوچه ها و محله هاي قديمي تهران بود و از سويي ديگر منظره اي از يك كافه قديمي را براي مخاطب، به تصوير مي كشيد.  

يزداني در ابتداي برنامه با اشاره به قطعه هاي اجرايي اظهار داشت: حدود 12 قطعه از آثار درنظر گرفته شده براي اجرا در كنسرت امشب را بر اساس نظر سنجي صورت گرفته در سايت و طبق نظر هواداران، اجرا مي كنم.  

رضا يزداني در اجراي 22 مردادصحن بزرگداشتن ياد و خاطره سه كوهنورد در گذشته ايراني، براي اجراي قطعه " ادامه بده" ، خود گيتار الكترونيك نواخت.  

مركز همايش هاي برج ميلاد در بيست و دومين شب از دومين ماه تابستان، مالامال از علاقه مندان به موسيقي رضا يزداني بود كه اين شور و شوق فراوان، در هنگام اجراي اثر ماندگار "تهران تهران" بيش از پيش نمايان شد و تمامي حاضران همصدا با خواننده، ترانه اين قطعه را مي خواندند. 

قطعه به ياد ماندني و پر صلابت " خليج فارس" ، پايان بخش اجراي تابستاني رضا يزداني بود كه تمامي ايرانيان حاضر در اين كنسرت، در هنگام اجراي اين قطعه به افتخار ايران و خليج تا ابد فارس ايستادند وبراي ايران و ايراني بودن خود، اين غرور ملي، دست زدند.  

ميهمانان ويژه " رضا يزداني در كنسرت مرداد ماه او را سيد جواد هاشمي، سام درخشاني، برزو ارجمند، بهروز پايگان، محمد رضا عليمرداني ، پژمان جمشيدي و مرتضي علي آبادي تشكيل مي دادند.  

پس از اينكه يزداني، پژمان جمشيدي را به عنوان ميهمان خود معرفي كرد، جمشيدي جام طلايي ستارگان را به دليل حضور موفق رضا يزداني در اين دوره از مسابقات اين جام به او تقديم كرد.  

اعضاي اركستررضا يزداني را ميلاد عدل، به عنوان نوازنده گيتار الكترونيك، مازيار احمد پور گيتار الكترونيك، محمد خرمي نژاد درامز، آرش زمانيان گيتار باس، شهروز بر دوده كيبورد و پيانو و ايمان جعفري پويان به عنوان نوازنده ساكسيفون تشكيل مي دهند.

گفتني است؛ كنسرت رضا يزداني به تهيه كنندگي محمد و مجتبي حاتم‌پور و با مديريت اجرايي ميلاد حسيني در برج ميلاد برگزار شد./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.