سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داور بخش پوستر ششمین جشنواره هنر جوان:

آهویی: در جشنواره هنر بومی خود را پرورش دهیم

ابوالفضل همتی آهویی گفت: ما ظرفیت زیادی داریم كه فرم های خود را خلق كنیم و تحت تاثیر غرب نباشیم. باید بتوانیم هنر بومی خود را گسترش و پرورش دهیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، ابوالفضل همتی آهویی یكی از داوران بخش تصویرسازی ششمین جشنواره هنر جوان در خصوص بهتر برگزار شدن این جشنواره به خبرنگار پایگاه خبری حوزه هنری گفت: برای بهتر برگزار شدن یك جشنواره باید از مرحله فراخوان جشنواره تا مرحله داوری بدون تاخیر زمان و به صورت منظم هر مرحله از جشنواره را برگزار كرد تا مخاطب بیشتری جذب شود. 

وی ادامه داد: جشنواره كاری فرهنگی است و چه اشكالی دارد كه برای آن تبلیغات بیشتری شود تا دوام و اعتبار جشنواره با اطلاع رسانی بیشتر و بهتر بالا برود. 

همتی آهویی با بیان اینكه جوانان در جشنواره خود را می توانند محك بزنند گفت: بهترین محل برای اینكه جوانان آثار خود را ارزیابی كنند، جشنواره است. جشنواره سبب ارتقای كار هنرمندان جوان می شود زیرا در آن می توانند خود را با هنرمندان جوان دیگر قیاس كنند.  

وی در پایان گفت: موضوع بخش تصویرسازی ششمین جشنواره هنر جوان، دو باب از گلستان بود. ما ظرفیت زیادی داریم كه فرم های خود را خلق كنیم و تحت تاثیر غرب نباشیم. باید بتوانیم هنر بومی خود را گسترش و پرورش دهیم./ي2
برچسب ها: جشنواره ، هنر جوان ، آهویی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.