سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایش شکوه "بازگشت پرستوها" به میهمن

فیلم سینمایی "بازگشت پرستوها" به کارگردانی ابوالقاسم طالبی یکشنبه، 27 مرداد ساعت 1 بامداد در قالب سینما مهتاب روی آنتن شبکه دو می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، این فیلم که به بهانه سالگرد روز آزادسازی اسرا و روز آزادگان در کنداکتور پخش این شبکه قرار گرفته و حسن شكوهي تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد. 

فیلمنامه این اثر به قلم ابوالقاسم طالبی نگارش شده و مضمون آن به بازگشت آزادگان عزيز به كشورمان و آزادسازی اسرای ایرانی مربوط می شود. 

این فیلم با بازی داوود رشيدي، عنايت شفيعي، كتايون رياحي، شهرام قائدي، رسول توكلي و بهروز شعيبي تولید شده و فریدون مسروری تصویر برداری آن را بر عهده داشته است.

ناصر چشم آذر، از هنرمندان توانمند کشور موسیقی متن این فیلم سینمایی را ساخته و حاج صادق آهنگران نیز به عنوان خواننده با این پروژه همکاری کرده است. 

تدوین این فیلم توسط ایرج گل افشان انجام شده است، از عوامل دیگر این فیلم می توان به   احمد عزیزی ، حمید هنرجو ( ترانه سرا)، مهران روحانی(طراح چهره پردازی)، عظیم محمدی و عباس شوقی (جلوه های ویژه)، حسین حسینی فشمی (صداگذاری و ترکیب صدا)، شفیقه بیگی و  پوپک مظفری (منشی صحنه)، محسن چگینی (دستیار کارگردان و برنامه ریز)، ابراهیم قائدی و سیاوش ستاری (گروه کارگردانی) و حسن شکوهی (مدیر تولید) اشاره کرد. 

گفتني است؛ "بازگشت پرستوها" در شبکه دو سیما تولید شده است. /ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.