سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگاهی به کارنامه رقابت های جهانی شمشیر بازان ایرانی در مجارستان

شمشیر بازان کشورمان از ایستگاه پایانی مسابقات جهانی مجارستان باز ماندند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، شمشیر بازان ایرانی در مسابقات جهانی مجارستان با 9 نماینده راهی این تورنمنت جهانی شدند اما در نهایت مجتبی عابدینی به عنوان تنها المپیکی تیم ملی توانست از جدول مقدماتی صعود کند و در نهایت از میان 140 نفر مقام 94 جهان را به دست آورد.

وی در بخش تیمی توفیق چندانی نیافت و در بخش تیمی هم در دومین دیدارش با قبول شکست از دور مسابقات حذف شد.

علیرضا ادهمی تنها نماینده کشورمان در اسلحه فلوره نتوانست به جمع 64 نفر دنیا بپیوندد و با نتیجه ی به دست آمده از گردونه ی رقابت ها کنار رفت.

وی در بخش تیمی فلوره نیز به دلیل نداشتن شرکت کننده از کشورمان ردپایی از شمشیر بازان ایرانی دید نشد و شانس حضور در بخش فلوره را از دست دادیم.

در بخش انفرادی اسلحه اپه نیز از میان 4 شمشیر باز اعزامی به مسابقات جهانی شمشیر بازی بوداپست در مجموع حامد صداقتی توانست به جمع 64 نفر راه بیابد .

تیم اپه در بخش تیمی شکست در مقابل تیم اوکراین پذیرفت و به جایگاه 24 جهان بسنده کردند.

گفتنی است: هدف از اعزام به مسابقات شمشیر بازی جهانی ارتقای سطح رنکینگ در بین کشورهای صاحب نام جهان است و به گفته ی باقر زاده رئیس فدراسیون شمشیر بازی هدف اصلی از اعزام به مسابقات جهانی مجارستان کسب تجربه برای آمادگی در مسابقات آسیایی اینچوآن کره جنوبی است.

امیدواریم شمشیر بازان حدالمقدور بتوانند در مسابقات آسیایی درخششی فوق العاده داشته باشند و تنها به کسب تجربه بسنده نکنند و در میدان های اصلی رقابت که کشورهای مطرح و صاحب نام جهان در آن حضور دارند شرکت کنند و جز 10کشور مطرح جهان در رشته های سابر،‌ اپه و فلوره باشیم و نام ایران سرافرازانه بر قله های پر افتخار جهانی بدرخشد./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.