رقابت های جهانی شمشیربازی قهرمانی جهان در حالی برگزار می شود که روز گذشته نمایندگان کشورمان در اسلحه سابر عملکرد ضعیفی داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران رقابت های شمشیربازی قهرمانی جهان امروز به میزبانی مجارستان در اسلحه اپه و فلوره به صورت انفرادی پیگیری می شود.

براین اساس 4 نماینده از کشورمان در این رقابت ها حضور می یابند که به ترتیب محمد اسماعیلی در مرحله مقدماتی به مصاف حریفانی از لیتوانی، استرالیا، چین، هنگ کنگ، هند و کامرون خواهند رفت.

دیگر نماینده کشورمان محمد رضایی نیز در مصاف با حریفانی از کشورهای مغولستان، مصر، کره، موریتانی، مراکش و آمریکا روبرو خواهد شد.

حامد صداقتی نیز شمشیربازانی از مکزیک، برزیل، کوبا، پرتغال و کاستاریکا روبرو خواهد شد.

علی یعقوبیان کاپیتان با تجربه تیم ملی در جدول مقدماتی با حریفانی از کلمبیا، اسپانیا، کره، رژیم اشتغالگر قدس، ازبکستان و برزیل مواجه شده است که  در حرکتی جوانمردانه در دفاع از مردم مظلومی فلسطین و نوار غزه انصراف خود را اعلام کرد.

شایان ذکر است رقابت های اسلحه ی سابر روز گذشته در بخش انفرادی به پایان رسید که در پایان هر 4 شمشیر بازی کشورمان در مرحله یک شصت و جهارم باز ماندند و از دور رقابت ها حذف شدند.

به این ترتیب محمد رهبری با نتیجه ی 15-13 بازی را به اسپانیا واگذار کرد و در پایان از میان 132 نفر به رتبه ی 66 جهان بسنده کرد.

فرزاد با هر ارسباران شمشیرباز جوان این دوره از رقابت ها نیز با واگذاری بازی 15-9 به ژاپن به رتبه ی 80 جهان دست یافت.

علی پاکدامن دیگر شمشیرباز ایرانی با قبول شکست 11-15 برابر کره ی جنوبی 85 شد.

و اما المپیکی تیم ملی شمشیر بازی در این رقابتها عملکرد ضعیفی از خود به جا گذاشت و بازی را 6-15 به نماینده بلژیک واگذار و در نهایت از میان 132نفر، 94 شد.

شایان ذکر است: علیرضا ادهمی تک نماینده فلوره کشورمان ساعت 19 و 30 دقیقه ی امشب در مرحله مقدماتی به مصاف حریفانی از کشورهای کانادا، کلمبیا، روسیه، اکراین، اسلونی و نماینده FIE خواهد رفت./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار