سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازپس گيري شكايات سازمان ميراث فرهنگي از رسانه ها

پيرو دستور دكتر محمد شريف ملك­ زاده رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع ­دستي و گردشگري تمامي شكايت هاي اين سازمان از رسانه ها پس گرفته شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري؛ دكتر ملك زاده در نشست خبري مورخ  17/4/92 در مجموعه فرهنگي- تاريخي  سعدآباد به خبرنگاران حاضر در مراسم قول داد كه شكايات سازمان از رسانه ها پس گرفته خواهد شد.
 
براساس اين گزارش دكتر ملك­زاده طي نامه­اي رسمي به معاونين و دفتر امور حقوقي سازمان میراث فرهنگی خواستار صرف نظر شكايات حقوقي از سايتهاي خبري، خبرگزاري ها و روزنامه­ها گرديد.
 
این گزارش می افزاید؛در این خصوص دکتر ملك­زاده از مدير امور حقوقي سازمان خواست براي تك تك شكايت هاي انجام شده نامه اي رسمي به شعبات مختلف دادسراي تهران ارسال نموده و خواستار ترك تعقيب پرونده­هاي مفتوحه شود كه اين موضوع در هفته خبرنگار كاملا محقق گردید.
 
گفتني است كليه شكايت هاي اين سازمان براساس نظرات تخصصي بوده و چنانچه شكايتي از سوي اين سازمان صورت پذيرفته در دفاع از حفظ و صيانت از جايگاه سازمان ميراث فرهنگي بوده است.
 
لازم به ذكر است عملكرد موفق سازمان در تاريخ 11/5/92 از سوي دبير كل سازمان جهاني جهانگردي کتبا و رسما مورد تقدير قرار گرفت و اين موفقيت را نيز به جامعه رسانه اي و ملت شريف ايران تبریک مي­گوييم.
 
دكتر ملك زاده ضمن تبريك به مناسبت فرا رسيدن روز و هفته خبرنگار، اصحاب رسانه را بازوي اطلاع رساني دستگاهها و بهترين رابط ميان مردم و مسئولان توصيف كرد و گفت : اميدواريم اصحاب رسانه با اطلاع رساني صادقانه و منصفانه موجب روشنگري و رفع مسائل و مشكلات جامعه شوند و در مسير صداقت و انصاف ، اعتماد مردم و مسئولان را جلب كنند./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.