سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از 30 مرداد لغايت اول شهريور سالجاري:

شصت و هفتمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی

رييس مركز روابط عمومي و اطلاع رساني دانشگاه آزاد اسلامي از برگزاري شصت و هفتمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی از روز چهارشنبه 30 مرداد لغایت جمعه اول شهریورماه در واحد نجف آباد خبر داد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل ازمرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی، جواد كفيل رييس مركز روابط عمومي و اطلاع رساني دانشگاه آزاد اسلامي با اعلام اين خبر گفت:‌ شصت و هفتمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی از روز چهارشنبه 30 مردادماه لغایت جمعه اول شهریورماه سال جاری در واحد نجف آباد با حضور دکتر فرهاد دانشجو ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی، معاونین، مشاورین، نمایندگان نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، روسا و دبیران مناطق دانشگاهی و کلیه روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و مدیران سازمان مرکزی و همچنين مسوولين استان اصفهان برگزار می شود.

كفيل افزود: در اين اجلاس که همه مدیران ارشد دانشگاه حضور دارند، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برنامه ها و سیاست های آتي این دانشگاه را اعلام خواهد کرد.

وي ادامه داد:‌ همچنين در اين اجلاس معاونت هاي مختلف دانشگاه آزاد اسلامي به ارائه گزارشي از فعاليتها و دستاوردهاي خود در مدت شش ماه اخير مي پردازند.

رييس مركز روابط عمومي و اطلاع رساني دانشگاه آزاد اسلامي گفت:‌ در این اجلاس کارگروه­هايي به ریاست معاونان دانشگاه در حوزه های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی، اداری مالی و ... تشکیل و مسائل و مشکلات واحدهای دانشگاه در این کارگروه ها مطرح و بررسی خواهد شد و گزارش آن به شورای مرکزی ارائه خواهد شد تا در مراسم اختتامیه مطرح و توسط ریاست دانشگاه جمع بندی شده و در قطعنامه ای بیان شود.

برچسب ها: اجلاس ، دانشگاه ، آزاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.