سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جدال بر سر فینال؛

قدرت میزبانی فیلیپین را به فینال رساند/ جدال ایران و میزبان بر سر قهرمانی جام

تیم ملی بسکتبال فیلیپین با پیروزی مقابل کره جنوبی موفق شد به فینال جام ملتهای آسیا صعود کرده و حریف ایران در این مرحله شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ دو تیم بسکتبال کره و فیلیپین در یکی از دیدارهای جذاب جام بیست و هفتم چهل دقیقه بر سر سهمیه جهانی و رسیدن به فینال جنگیدند.

دو تیم از همان دقایق اول امتیاز به امتیاز پیش رفتند و کره در پایان کوارتر اول 19 بر 15 برنده شد اما در کوارتر دوم فیلیپین 21 بر 20 بازی را برد  و جدال دو تیم به نیمه دوم کشیده شد.

فیلیپینی ها در کوارتر سوم هم بازی برتری انجام داده و 29 بر 17 این کوارتر را بردند اما کره در ده دقیقه آخر بار دیگر به بازی برگشته و تا دقیقه پایانی هم جنگید. در نهایت تیم میزبان با فشار تماشاگران و بازی بهتر در دو دقیقه پایانی موفق به پیروزی 86 بر 79 شده و به فینال بازیها راه یافت.

در حالی که مارکوس دوتیت تنها 13 دقیقه موفق به بازی مقابل کره شد، پینگریس با 16 امتیاز و 10 ریباند بهترین بازیکن فیلیپین بود. مینگو کیم هم با 27 امتیاز بهترین بازیکن کره بود.

به این ترتیب تیمهای ایران و فیلیپین در فینال رقابتها برای مقام قهرمانی و دو تیم چین تایپه و کره بر سر آخرین سهمیه جهانی می جنگند.


برچسب ها: بسکتبال ، فیلیپین ، کره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.