سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگاهي بر گفتگوي باشگاه خبرنگاران با عوامل سريال‌هاي ماه رمضان؛/5

"تشكر" و " "برق‌نورد" در "دودكش" تداعي‌كننده‌ي "ساختمان پزشكان هستند

"اكبر منصور فلاح" گفت: دو كاراكتر "بهنام تشكر" و "هومن ‌برق‌نورد" در "دودكش" تداعي‌كننده‌ي ساختمان پزشكان هستند.

"اكبر منصور فلاح" كارگردان تلويزيون در خصوص مجموعه‌هاي تلويزيوني ماه مبارك رمضان به خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: مجموعه‌هاي تلويزيوني كه به مناسبت ماه مبارك رمضان توليد مي‌شود بايد حال و هوايي از رمضان در ان ديده شود كه متاسفانه امسال هيچ كس از سريال‌ها اين ويژگي را ندارند.



وي افزود: حال و هواي ماه مبارك به گونه‌اي است كه مردم بيشتر از قبل تحول در انها ايجاد مي‌شود و اگر فيلمها با اين مناسبتها ساخته شود به طور حتم تاثيرات مطلوبي را به دنبال خواهد داشت.

وي اظهار داشت: گبراي آخرين بار" مجموعه تلويزيوني بود كه مختص ماه مبارك ساخته شده بود و با تمامي روزهاي رمضان همخواني داشت و اثر‌گذاري آن بر روي مخاطب بيش از ديگر فيلمها بود.

وي در خصوص كم‌كاريش ماه مبارك تصريح كرد: آثار ديگري ساختم كه از شبكه "شما" پخش شده و فيلمنامه‌‌هاي متفاوتي را هم به شبكه ارائه دادم كه متاسفانه تاثير‌ نكردند.

"منصورفلاح" عنوان كرد: سليقه مديران سازمان متفاوت است و فيلمنامه‌هاي ارائه شده ما را در جهت توليد در ماه مبارك موافقت نكردند.


وي در خصوص مسائل مالي شبكه‌ها بيان كرد: امسال شبكه‌ها بيان كرد: امسال شبكة‌ها به لحاظ مالي از حال و روز خوبي برخوردار نبودند به همين خاطر فيلمسازاني كه ويژه ماه مبارك دست به توليد زدنند امسال فيلمي ارائه نركدند.

وي در مورد مجموعه‌هاي تلويزيوني ماه مبارك امسال بخصوص "دودكش" عنوان كرد: امسال فيلمهايي كه ويژه ماه مبارك ساخته شده از حال و هواي رمضاني برخوردار نيست و نمي‌توان گفت اين آثار ويژه ماه رمضان توليد شده است اين فيلمها به گونه‌اي است كه در هر ماهي قابليت پخش را دارند و بهتر بود كه در آن اشاره‌اي هم به ماه رمضان مي‌شود.

وي افزود: سريال "مادرانه" به نسبت ديگر آثار موفق بوده و از همه مهمتر اينكه از قصه و ساختار بهتري بهره‌مند است.

وي در مورد "دودكش" ادامه داد: "محمدحسين لطيفي" يكي از كارگردانان خوش ساعت تلويزيون است و آثار درخشاني چون "صاحبدلان" و "نردبان آسمان" را در ماه رمضان بر روي آنتن برده است اما متاسفانه مجموعه "دودكش" به نسبت ديگر آثارش نتوانست مورد توجه قرار گيرد و از خط فكري و قصه مشخصي برخوردار نيست.

"فلاح" گفت: به اعتقاد من "لطيفي" هم از نوع ساخت اين مجموعه رضايت ندارد و فمر مي‌كنم زمان كم و شرايط ساخت منجر به توليد چنين فيلمي نشده است.

وي ادامه داد: "لطيفي" از قابليت‌هاي بسياري بهره‌مند است و اين را در آثار قبلي‌اش به نمايش گذاشته است.

"فلاح" در مورد بازي "بهنام تشكر" و "هومن برق‌نورد" دراين سريال بيان كرد: اين دو كاراكتر تداعي‌كننده مجموعه "ساختمان پرشكان" هستند و بازي آنها هيچ جذابيتي براي مخاطبان ندارند و تنها سطح سليقه را كاهش مي‌دهد.

وي خاطرنشان كرد: مجموعه‌هايي كه به صورت مناسبتي براي شبكه توليد مي‌شود بايد ماهيت ان مناسبت را به نمايش گذارد و اميدوارم در آينده شاهد توليد و پخش مجموعه‌‌هاي مناسبتي از شبكه‌هاي تلويزيوني باشيم./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.