سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس بيمه مرکزي:

بيمه تعاون تکميل کننده اقتصاد تعاوني است

رئيس کل بيمه مرکزي جمهوري اسلامي ايران با تاکيد براينکه تازه نفس هاي صنعت بيمه بايد به فكر راه اندازي رشته هاي جديد بيمه اي باشند ، گفت : زنجيره تامين خدمت براي تعاونگران کشور هم با فعاليت بيمه تعاون تكميل خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از اداره كل روابط عمومي بيمه مركزي ، سيد محمد كريمي افزود: بخش تعاون اين ظرفيت را دارد كه در كنار مجموعه هاي پولي و مالي، بورس و بيمه، نقش آفريني کند و سهم 25 درصدي آن در اقتصاد ملي محقق شود.

رئيس كل بيمه مركزي با اشاره به ظرفيت هاي مغفول مانده در صنعت بيمه، خاطرنشان كرد: راه اندازي و ترويج رشته هاي جديد بيمه اي ، فرصت طلايي را فراروي نيروهاي تازه نفس و نوآمدگان اين صنعت قرار داده است تا با تكيه بر توان تخصصي و ايده هاي نوين خود به فعال سازي اين بخش، بپردازند.

وي با تاكيد بر رعايت اصل هويت بخشي در اعطاي مجوز به شركت هاي جديد بيمه اي تصريح كرد: بيمه تعاون در واقع تركيب دو گونه متفاوت و اما تعريف واحدي از مفهوم معاضدت است و به تعبير ساده تر بيمه نوعي تعاون اجتماعي محسوب مي شود و بيمه تعاون تاكيد موكدي بر اين تعاونگري است.

كريمي با اشاره به كسب رتبه نخست ايران در شاخص رشد حق بيمه هاي توليدي و همچنين رشد ضريب نفوذ بيمه ، گفت: تمهيدات بيمه مركزي در سال هاي اخير براي ايجاد يك بازار رقابت عادلانه در بخش بيمه است كه قطعا سلامت اين صنعت و رضايت بيمه گران و بيمه گذاران را در پي خواهد داشت.

رئيس كل بيمه مركزي با تاكيد بر لزوم گسترش بازرگاني الكترونيكي در صنعت بيمه اظهار داشت: آينده صنعت بيمه در گرو توسعه زيرساخت هاي الكترونيكي است و به زودي همه بخش هاي بيمه به ويژه نمايندگي ها و شبكه فروش كه در صف اول صنعت بيمه حضور دارند، بايد به نوين ترين و مجهزترين فناوري هاي روز مجهز شوند و شيوه و فرهنگ خوددريافتي و خودپردازي بيمه در كشور نهادينه شود.
انتهاي پيام/
برچسب ها: اقتصاد ، بازار ، بیمه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.