سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از ترک اردوی تیم ملی تا استخدام بوکسور المپیکی در آتش نشانی؛

قاسمی پور: مسئولان بوکس می خواهند ما را خراب کنند/ خواسته مسئولان غیر معقولانه است

بوکسور المپیکی کشورمان معتقد است که اردوی تیم ملی را ترک کرده اند و دلیل آن هم خواسته غیر معقولانه مسئولان بوده است.

امین قاسمی پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: نمی دانم دیگر چه بگویم ؟ مگر ما برای این مرز و بوم تلاش نکردیم و به المپیک راه نیافتیم؟ البته این موضوع وظیفه ما بوده است و البته این ها همه به دلیل عرقی که به میهنمان داشته ایم رخ داده است.
اما در حال حاضر همان مسئولانی که وقتی سهمیه المپیک گرفته بودیم بال درآورده بودند حالا از ما کارهایی می خواهند که هیچگونه موضوع حرفه ای در آن وجود ندارد.

بوکسور المپیکی کشورمان تصریح کرد: اصلا چنین موضوعی وجود نداشته که ما را خط زده اند یا کنار گذاشته اند ما خودمان یعنی من و "گل آرا" اردو را ترک کرده ایم چرا که خواسته های مسئولان تیم ملی کمی به بی احترامی نزدیک شده بود و واقعا برایمان قابل تحمل نبود.

قاسمی پور در خصوص "علی مظاهری: نیز افزود: او کسی است که افتخارات بزرگی را برای کشورمان در رشته بوکس کسب کرده است و فکر می کنم با او نیز در حد خودش برخورد خوبی انجام نشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه امرار معاش ما در ورزش می باشد و مسئولان هم هیچ فکری برای شغل ما نکرده اند تصمیم گرفتم که به دنبال کارهای خود برای استخدام در آتش نشانی بیفتم.
البته فکر می کنم این هم از کم لطفی مسئولان است که نتوانسته اند حداقل کارهایی را برای بوجود آوردن یک شغل ورزشی برای ورزشکار انجام دهند./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.