رئیس هیئت بوکس گلستان گفت: طبق برنامه ریزیهای خود تصمیم گرفته ایم تا مسابقات بوکسی را با حضور تیم بوکس ترکمنستان در استان برگزار کنیم.

چورلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: طبق برنامه ریزی هایی که داشتیم تصمیم گرفتیم تا از تیم بوکس ترکمنتسان دعوت کنیم در مسابقات و تمرین مشترکی با مشت زنان ما مبارزه کنند.

وی افزود: البته هنوز جواب قطعی از ترکمن ها نگرفته ایم اما شرایط میزبانی را به صورت کامل مهیا کرده ایم.

وی تصریح کرد: در صورت برگزاری مسابقات در روز 6 یا 7 شهریور میزبان مشت زنان ترکمن خواهیم بود و امیدواریم که مسابقات خوب و مفیدی را شاهد باشیم.

وی تأکید کرد: دعوت از بوکسوران ترکمن هزینه خاصی برای ما ندارد و فقط باید محل اقامت و تغذیه برای آنها در نظر گرفته شود که از این بابت مشکلی نداریم.

چورلی بیان داشت: هم چنین از تیم ملی بوکس که در حال حاضر در اردو به سر می برد نیز دعوت کرده ایم تا در صورت آمدن ترکمن ها به گلستان آنها نیز به استان بیایند و رقابتی با این مشت زنان داشته باشند.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقه با ترکمن ها می تواند به منزله یک بازی تدارکاتی پیش از رقابت های جهانی محسوب شود و به نفع آنهاست.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هیئت بوکس استان گلستان همواره تلاش کرده است تا با برنامه ریزی های خود در زمینه رشد و پیشرفت بوکس کشور گام بردارد که امیدوارم تا به این جا در این زمینه خوب کار کرده باشیم./مح
برچسب ها: بوکس ، چورلی ، گلستان ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار