سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح بيمه اجباري حوادث ضروري است

طرح پيشنهادي بيمه مرکزي به مجلس شوراي اسلامي براي اجباري‌ شدن بيمه حوادث از بزرگ‌ترين دستاورد اين نهاد در سال هاي اخير است.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از اداره کل روابط عمومي بيمه مرکزي ، موسوي لارگاني، نماينده مجلس شوراي اسلامي و عضو کميته مالي - پولي کميسيون اقتصادي مجلس با بيان اين مطلب گفت : در زندگي شهري با انواع تهديدها روبه‌رو هستيم، تهديدها و حوادثي که به ‌صورت طبيعي يا به علت بروز برخي موارد ناشي از فقر استاندارد‌سازي در ساخت‌وسازها به وقوع مي‌پيوندند و آتش‌سوزي و زلزله از بزرگ‌ترين تهديدهايي است که هر جامعه اي با آن روبروست. 

وي افزود : اگر به ريسک‌ها و خطرهايي که در اطرافمان وجود دارد، واکنش نشان نمي‌دهيم، به علت نبود آگاهي در اين زمينه است و اگر اطلاعات خود را افزايش دهيم، ديگر بي‌تفاوت نخواهيم بود و در جهت حفظ اموال و سرمايه‌اي که براي آن زحمت کشيده شده است ، کوشا خواهيم بود.

عضو کميسيون اقتصادي مجلس گفت : چند سال است که مديران و مسئولان در باره خطر زلزله در تهران اطلاع‌رساني مي‌کنند و مردم به خطري که آنها را تهديد مي‌کند، کم توجه هستند.

اگر نمي‌توان براي ايمن‌سازي منزل اقدام کرد، پس بايد به زمان پس از حادثه فکر کرد و تدبيري انديشيد. 

موسوي لارگاني تاکيد کرد : در شهر تهران ، 85 درصد منازل بيمه نيست و حوادث هميشه به‌عنوان تهديدهايي جدي با آنها همراه است. 

وي خاطرنشان کرد: طرح پيشنهادي بيمه مرکزي و منابع برداشت حق بيمه اين بيمه‌نامه اجباري در حال بررسي است و اميدواريم به‌زودي به تصويب برسد.
انتهاي پيام/
برچسب ها: اقتصاد ، بازار ، بیمه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.