سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تهران به سختی نفس می کشد

شاخص کیفیت هوا هم اکنون در شرایط ناسالم برای گروه های حساس است گزارش هواشناسی حاکی از اسمانی صاف در پاره ای نقاط وزش باد بوده که انتظار می رود کیفیت هوا در شرایط ناسالم باقی بماند.

 به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران ، به نقل از مرکز هماهنگی اطلاع رسانی آلودگی هوا،  براساس اطلاعات رسیده از ایستگاه ها و سنجش آلودگی هوای  تهران از میزان غلظت آلاینده ها و ذرات معلق  کمتر از دو و نیم میکرون نسبت به روز گذشته در همین ساعت کاسته شده است و بر میزان غلظت آلاینده های ازن و دی اکسید گوگرد افزوده شده است.

 بنابراین گزارش؛ همچنین در میزان غلظت آلاینده منوکسید کربن تغییر مشاهده نمی شود به این ترتیب غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون فراتر از حد  مجاز و شاخص کیفیت هوا هم اکنون در شرایط ناسالم برای گروه  های حساس است.

براساس این گزارش: هواشناسی حاکی از آسمانی صاف در پاره ای نقاط وزش باد است به این ترتیب انتظار می رود شاخص  کیفیت هوا در شرایط ناسالم برای گروه های حساس باقی بماند.

 گفتنی است: افراد مبتلا به بیماری های قلبی و ریوی، سالمندان و کودکان باید فعالیت های طولانی مدت در فضای باز را کاهش می دهند./ع2
برچسب ها: وزش ، هوا ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.