سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شبکه قرآن و معارف سیما پیشرو در اطلاع رسانی و تبلیغ قرآن

در آیین اختتامیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از شبکه قرآن و معارف سیما به دلیل حضور اثر بخش در فعالیت های تبلیغی و ترویجی قرآن و عترت تقدیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سیما، در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم،که شامگاه روز یکشنبه 13 مرداد ماه به کار خود پایان داد، از حسن گروسی مدیر شبکه قرآن و دبیر شورای معارف سیما با حضور سیدمحمد حسینی وزیر ارشاد، حجت الاسلام و المسلمین محمدی معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد و رئیس نمایشگاه قرآن ، قاریان، حافظان، ناشران و فعالان این عرصه، به دلیل حضور موثر و تاثیر گذار در اطلاع رسانی، ترویج و فرهنگسازی در عرصه قرآن و عترت با اهدا لوح تقدیر شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمدی با اشاره به انعکاس مناسب و در خور فعالیت های نمایشگاه بیست و یکم از تلاش‌های فعالان رسانه نیز تقدیر و تشکر کرد.

شایان ذکر است شبکه قرآن و معارف سیما با پوشش مراسم‌ها، جشنواره ها، شب‌های نورانی، محافل و نشست‌ها نمایشگاه را در برنامه های مختلفی همچون 1447، اسرا ، ضیافت پوشش داده است و همچنین با برقراری ارتباط زنده این رویداد فرهنگی دینی را برای مخاطبین پخش نموده است.

همچنین شبکه قرآن و معارف سیما با در اختیار قرار دادن امکانات و تجهیزات فنی و عوامل تولیدی امکان ارتباط مستقیم 5000 دقیقه ای شبکه های یک ، دو ، سه و جام جم را فراهم نموده است که برنامه مستقل «بوستان قرآن » هر روز در 2 باکس 15 دقیقه این فعالیت‌ها را انعکاس داده است./ص
برچسب ها: شبکه قرآن ، سیما ، برنامه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.