سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاکری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

خدمات دولت منتخب شأن نظام را در دنيا حفظ خواهد كرد/انتظار مردم چيزي جز خدمت از سوي دولت نيست

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: انتظار مردم از دولت جدید چیزی جز خدمات سازنده براساس گفتمان اعتدال‌گرایانه نیست كه از این طریق شأن نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا حفظ خواهد شد.

"صدیقه شاکری" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به عوامل موثر در پيروزي ايران در برابر نقشه‌‌هاي شوم دشمن اظهار داشت: ملت ایران همیشه با حفظ وحدت در برابر توطئه‌های دشمن ایستادگی کرده و در تمامي عرصه‌ها برای سربلندی کشور تلاش مضاعف از خود نشان داده و هیچ‌گاه به توطئه‌ها و اهانت‌هاي دشمن گوش فرا نداده است.

وی با بيان اينكه مسولان نبايد حمایت‌های ملت را تحت هیچ شرایطی نادیده بگیرند؛ گفت: ملت بايد با حمایت و راهنمایی‌های منصفانه و انتقاد‌های سازنده خود در جهت پیشرفت و اعتلای کشور گام‌بردارد و با بي‌احتياطي‌هاي خود آب به آسیاب دشمن نریزد.

این فعال سیاسی با تاكيد بر اينكه انتظار مردم از دولت جدید چیزی جز خدمات سازنده براساس گفتمان اعتدال‌گرایانه نیست خاطرنشان كرد: خدمت سازنده از سوي دولت و كابينه‌اش در طي 4 سال، شأن نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا حفظ خواهد كرد و ایران اسلامي بعنوان یک قطب در دنيا قطعا برای بار دیگر دشمنان را در پیش بردن توطئه‌هایشان ناکام خواهد گذاشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: ایران ، اعتلا ، اعتدال ، نظام ، روحانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.