سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آصفري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

كميسيون امنيت امروز با وزراي پيشنهادي دفاع و اطلاعات ديدار دارد

عضو هيئت رئيسه كميسيون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امروز سیدمحمود علوی و حسین دهقان و روز یکشنبه هفته آتي رحمانی فضلی به اين کميسيون مي‌آيند.

محمدحسن آصفري نماينده اراك و كميجان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در ارزیابی کابینه پیشنهادی حجت‌الاسلام دكتر حسن روحانی گفت: معرفی اعضای کابینه در اولین روز کاری دولت یازدهم نشان از با برنامه بودن رئیس جمهور برای تسریع بخشیدن به کارها است.
 
وي با بیان اين مطلب كه مجلس در صدد همكاري با دولت يازدهم است، ادامه داد: اينكه رئيس جمهور در اولين روز كاري خود ليست پيشنهادي وزرا براي كابينه دولت را ارائه داد تصميمي در راستاي تسريع  در كارهاست و با یک نگاه کلی می‌توان دریافت کابینه معرفی شده در چارچوب خط مشی اعتدال و شعارهای انتخاباتی دکتر روحانی به مجلس معرفي شده است.
 
آصفري همچنين بيان كرد: با توجه به سوابق و پيشينه ارائه شده در مورد وزراء پيشنهادي کلیت وزرای پیشنهادی دولت مثبت است.
 
عضو هيئت رئيسه كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي با اشاره به رویکرد اين كميسيون به وزرای پیشنهادی دولت یازدهم اظهارداشت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از چهار وزیر پیشنهادی، امورخارجه، کشور، اطلاعات و دفاع و پشتیبانی دعوت به عمل آورده تا با حضور در این کمیسیون برنامه‌های خود را ارائه دهند.
 
آصفري ادامه داد: امروز  کمیسیون میزبان سید محمود علوی وزیر پیشنهادی اطلاعات و حسین دهقان وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی است و در روز یکشنبه هفته آینده نیز رحمانی فضلی وزیر پیشنهادی کشور در کمیسیون امنیت ملی حضور پیدا می‌کند.
 
انتهاي پيام//
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.