سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم از فواید تغذیه با شیرمادر آگاهی ندارند/ تبلیغات بسیاری برای شیرخشک در حال انجام است

مدیر سلامت شهرداری منطقه دو با بیان اینکه مردم از فواید تغذیه با شیرمادر و مضرات استفاده از شیرخشک ندارند گفت : با برگزاری چنین برنامه هایی میتوان در این راستا قدم برداشت .

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دکتر عباسی، مدیر سلامت شهرداری منطقه 2در حاشیه همایش تغذیه با شیر مادر با بیان اینکه این جشن و همایش با هدف فرهنگ سازی برای تغذیه با شیرمادر به همت شهرداری منطقه دو با مشارکت معاونت سلامت وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و اداره سلامت برگزار میشود گفت : در این برنامه سخنرانی و میزگرد تخصصی داریم .

وی با اشاره به اینکه همه تلاشها برای برداشتن گام کوچکی برای فرهنگ سازی در راستای ترویج تغذیه با شیرمادر است ادامه داد :خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از برنامه شده است.

مدیر سلامت شهرداری منطقه دو اظهار کرد: با توجه به اینکه با کاهش تغذیه با شیرمادر مواجه هستیم برگزاری چنین برنامه هایی نقش بسیار مهمی جهت ترویج و آموزش فواید تغذیه با شیر مادر خواهد داشت .

وی با بیان اینکه کاهش زایمان طبیعی از دیگر مواردی است که نیازمند فرهنگ سازی است تصریح کرد: بسیاری از مردم اطلاعی از فواید تغذیه با شیرمادر و مضرات عدم استفاده از شیرمادر شامل کاهش ایمنی کودک و افزایش احتمال ابتلا به بیماریهای مختلف ندارند که با برگزاری چنین برنامه هایی میتوان در این راستا قدم برداشت .

دکتر عباسی با اشاره به تبلیغات بسیاری که از سوی شرکتهای تولید کننده و یا وارد کننده شیرخشک در کشور صورت میگیرد ادامه داد : مسلما اجرایی چنین برنامه هایی در راستای تبلیغات درست و واقعی تاثیرگذرای بالایی خواهند داشت .

وی در ادامه یادآور شد : علاوه بر خانه سلامت برج میلاد که هر شب فعالیت دارد در سطح منطقه ، 30 خانه سلامت داریم که تاکنون 60 کارگاه تخصصی با حضور اساتید دانشگاههای علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی به صورت گروهی و آموزشی در راستای ترویج تغذیه با شیرمادر برگزار کرده اند./ح
برچسب ها: شیرمادر ، شیرخشک ، تبلیغات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.